• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Kapten Röd
    Fandango skrev 2011-06-12 21:06:57 följande:
    Känner igen mig...det är lätt att längta efter det som har varit...några tjejer som gillade smisk och en som fick fontänorgasmer så det stänkte rejält. Lever nu med en fin tjej men som tyvärr är lite tråkig i sängen.
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:15:18 följande:
    Jag har länge läst den här tråden och snuttefiltstråden med stort intresse så nu kliver jag in och säger hej. *vinkar* 

Jag är kvinna i 30-årsåldern som experimenterade en del, både som dom och ug, för några år sedan. Nu är jag dock i ett förhållande som är totalt urvanilj och det verkar inte ha förutsättningar för att bli något annat heller och jag saknar det. Svårt att ge upp den biten av sig själv helt.

visst är det så :-P

man fantiserar efter het, hårdhänt sex med någon olydig kvinna

jag försöker ibland att inför, ibland blir det lite mer hårda tag än bara vanilj, men oftast rätt snällt...

• Anonym (omd)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:21:31 följande:
    Jag har länge läst den här tråden och snuttefiltstråden med stort intresse så nu kliver jag in och säger hej. *vinkar* 

Jag är kvinna i 30-årsåldern som experimenterade en del, både som dom och ug, för några år sedan. Nu är jag dock i ett förhållande som är totalt urvanilj och det verkar inte ha förutsättningar för att bli något annat heller och jag saknar det. Svårt att ge upp den biten av sig själv helt.

jag försöker ibland att inför, ibland blir det lite mer hårda tag än bara vanilj, men oftast rätt snällt...

Vad innebär de lite mer hårda tag som du lyckas få till?
  • Anonym (Lara)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:21:31 följande:

Ja, det vore så trevligt att bli fasthållen och rejält knullad med ett stadigt tag om mina handleder eller min nacke. Om jag protesterar får jag smisk på stjärten. Drömma kan man ju alltid...
  • Fandango
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:25:16 följande:
    Ja, det vore så trevligt att bli fasthållen och rejält knullad med ett stadigt tag om mina handleder eller min nacke. Om jag protesterar får jag smisk på stjärten. Drömma kan man ju alltid...
    Det skulle vara härligt att få smiska dina skinkor röda samtidigt som jag stöter in hårt i dig..jag har starka händer som håller fast dig i ett stadigt grepp. kämpa på nu lilla flicka...
  • Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:22:33 följande:
    Vad innebär de lite mer hårda tag som du lyckas få till?
    lätt smisk, fast hållda händer, rejäl doggy med fasthållna händer, djupt & hårt tagen.. lite så
  • Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:25:16 följande:

mmmmmm

stygga olydiga flickor ska straffas med smisk & hållas hårt!

• Anonym (omd)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:38:06 följande:
    lätt smisk, fast hållda händer, rejäl doggy med fasthållna händer, djupt & hårt tagen.. lite så
    mmmm nice

(fast lätt smisk kunde ju få vara hårt)
  • Anonym (omd)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:38:06 följande:
    Oj, förivrade mig lite...

Skulle också fråga:

Får du någon respons på det då? Att hon blir kåtare eller så?
  • Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:39:44 följande:
    mmmm nice

(fast lätt smisk kunde ju få vara hårt)

ordentlig smisk!

så att skinkorna går från lätt rosa med märke efter handen till röda och brännande skinkor som för det att hetta både här och där...

• Anonym (Lara)

Fandango och Doc H: jag har röda blossande kinder bara av att läsa vad ni skriver. Skäms Önskar att fler kroppsdelar var lika röda....

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...