• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Hama2
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:20:44 följande:
    Var ska jag anmäla mig? Skrattande Bra med Finlandsfärja så att man slipper betala övervikt för kedjor, bojor, leksaker och piskor på flyget! Flört
    ja, vi kanske får grupprabatt på färjan om vi är tillräckligt många..och själfallet större hytt  till samma pris Cool
  • Fandango

Lara...härligt att få veta..kanske är du svullen på skinkorna och på klittan? jag har känningar där nere

• Anonym (omd)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:42:10 följande:

ordentlig smisk!

så att skinkorna går från lätt rosa med märke efter handen till röda och brännande skinkor som för det att hetta både här och där...

Oh yes... fan det här blir jobbigt. Orgasm kan man fixa själv. smisk måste man ha ngn annan till. Fantasier räcker inte.
  • Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:45:14 följande:
    Fandango och Doc H: jag har röda blossande kinder bara av att läsa vad ni skriver. Skäms Önskar att fler kroppsdelar var lika röda....

mmmmmm, man blir lite :-P

ha en skön kväll

är du en stygg kvinna då? en olydig ....

• Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-12 21:47:59 följande:
    Lara...härligt att få veta..kanske är du svullen på skinkorna och på klittan? jag har känningar där nere
    Inte än, men kvällen verkar ha bra potential. Skrattande
  • Anonym (Lara)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:48:19 följande:

mmmmmm, man blir lite :-P

ha en skön kväll

är du en stygg kvinna då? en olydig ....

Bara om jag vet att det kan leda till trevliga konsekvenser.... :P
  • Fandango

Nu måste jag gå och duscha....ha det så skönt och låt smiskandet fortsätta över rumpor och lår

• Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:48:06 följande:
    Oh yes... fan det här blir jobbigt. Orgasm kan man fixa själv. smisk måste man ha ngn annan till. Fantasier räcker inte.

du får skaffa dig en K(?)-kompis som bara har som uppgift att smiska dig medan du onanerar....

eller så får du vara olydig på stan så någon man lägger dig över sitt knä i parken eller på bussen & smiskar upp dig...

• Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:50:33 följande:
    Bara om jag vet att det kan leda till trevliga konsekvenser.... :P
    :-P
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...