Anonym (Undrar) skrev 2011-06-03 19:45:12 följande:
Hej
Har inte läst hela tråden så ursäkta om det blir upprepning.
Jag har sedan tonnåren alltid vetat om min läggning (undergiven) men tog ett bra tag innan jag kunde sätta ord på det och få utleva det hela. För mig handlar det om den vardagliga dominansen som sen utspelar sig i sexet om ni förstår vad jag menar? Jag gillar att min man bestämmer över tja i princip allt, klädsel,uppförande,pengar,tider mm..Min man ger mig olika straff i uppfostringssyfte bland annat smisk,skamvrå,strängare tider mm..Jag är väldigt "busig" och gillar ibland att trotsa, Jag tror det är ett sorts test för att se om han "bryr" sig-)
Jag har en fråga jag undrar om någon har nått tipps på? Vi har left ihop länge och har ett barn ihop. Självklart sker ingenting öppet inför barnet! Det blir lite mer pysslande men själv tycker jag vi har lyckats balansera det vanliga "svensson" livet med våran livsstil ganska bra. Nu är jag gravid igen men denna gradiviteten yttrar sig på mig lite annorlunda! Jag känner själv att jag är som en tickande bomb.. För att ta ett exempel skulle Mannen straffa mig lite efter jag vart olydig och gav mig smisk (inte ens hårt) var på jag börjar stortjuta utan att själv riktigt veta varför..Min man står där som ett levande frågetecken och försöker trösta och undra vad som gick snett. En annan gång blev jag extremt arg och Mannen lika förvånad då! Det här har slutat i att han inte tar några strider alls och jag saknar det! det har blivit nån slags obalans i förhållandet liksom..Vet igentligen inte vad jag vill säga, antar jag bara vill ventilera lite och undrar om nån annan vart med om nått liknande..Man har ju inte så många man kan prata om just den här saken med.
Har inte läst de andra svaren du har fått, men jag är precis samma sits som du.
Jag har kommit på att när jag blir så där arg när jag får mina straff så måste maken vara extra hård och verkligen få mig att inse att det spelar ingen roll vad jag känner för det är det som han har bestämt som gäller.
Vet inte om de skulle fungera för någon annan men för mig fungerar det.
Jag har denna graviditeten varit extra känslig och behövt ännu mer dominans än vanligt, nu får min make bestämma precis allt. Innan har jag klarat mig i flera dagar utan att han behöver "visa" vem som bestämmer men de funkar inte nu för jag blir jättetrotsig.
Vilken vecka är du i? Hoppas att det går över eller att ni hittar en lösning. :)