Anonym skrev 2011-06-07 20:20:09 följande:
Hon var en ug i en doms kläder och hon var den mest osexiga kvinnan på hela tillställningen. Hade vi båda varit singlar och träffats på krogen(under förutsättning att jag känner henne såpass bra som jag gör nu naturligtvis) och hon försökt ragga upp mig i dom kläderna hade jag sprungit åt andra hållet för det var inte hon och hon kändes fejk i dom kläderna...
Finns en kvinna på jobbet som har det där dominanta sättet och eftersom det är jobbet är det ju office outfit och igen en kvinna som jag ser som väldigt attraktiv. Men träffade på henne i en situation(jobbets friluftsdag) där hon hade träningskläder vilket jag tycker är ug-kläder och denna annars så attraktiva kvinna blev totalt oattraktiv i mina ögon för hon var en dom i ug-kläder...
Någon som upplevt nåt liknande?
det där är nog individuellt. jag är slavinna, ug naturligtvis och uppträder så både för att det är min natur och för att jag är tränad så...inför de män jag får ug-känslor för och de män min man anser att jag ska vara ug inför. i övrigt är jag snarare motsatsen för att det känns rätt och för att min yrkesroll kräver det. oftast är jag klädd i dräkt eller ganska strikt klänning, det är vad jag känner mig sexig i och vad käre maken vill ha mig klädd i om han får välja. har även märkt på många andra dominanta män att de tycker att jag är mest attraktiv så. tror det dels beror på att just de männen gillat välklätt och dels på att kontrasten mellan signalerna stark,framgångsrik, kompentent i övrigt och ödmjuk o undergiven just inför dem tilltalar.
sen är det väl också så att känner man sig hemma i sina kläder och sexig så har man en annan utstrålning än i kläder man inte trivs lika bra i. i slarviga kläder, fritids el träningskläder eller mer rockig stil som jag ibland gillar att ha uppfattas jag nog snarare som roande eller lite söt, kanppast sexig eller särskilt ug:)