• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Fandango
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:17:40 följande:
    Gör det du! Själv är bäste dräng!!

Men en liten tanke ändå; Förtar inte det halva smärtan? Överraskningsmomentet när någon annan gör det, för att inte tala om inspelet av maktförskjutning i stunden, försvinner väl om man väljer att göra det själv?
    Säkert är det så, tyvärr så finns det ingen som vill bearbeta min kropp. Visst..jag är inte singel men mitt intresse delas inte. Så det blir att sköta detta själv. Jag har testat klädnypor i bröstvårtorna och det var väldigt trevligt.
  • MrsAddams
    Kapten Röd skrev 2011-06-14 21:04:23 följande:
    Då har du varit ordentligt olydig... :-P
    Nej men jag försöker!
  • MrsAddams
    Fandango skrev 2011-06-14 21:21:13 följande:
    Säkert är det så, tyvärr så finns det ingen som vill bearbeta min kropp. Visst..jag är inte singel men mitt intresse delas inte. Så det blir att sköta detta själv. Jag har testat klädnypor i bröstvårtorna och det var väldigt trevligt
    Kan en relation hålla i längden om man inte är kompatibla på det planet? Eller tänker jag bara inte längre än näsan räckte, nu?

Är inte sådana drifter så grundläggande att man plågas av att inte ha dem ute i öppna luften med den partnern man lever med?  Hur får du det att fungera? Stänger du ner den sidan och spelar med i vanilj-spelet? Imponerad, i så fall!
  • Anonym (omd)
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:38:03 följande:
    Kan en relation hålla i längden om man inte är kompatibla på det planet? Eller tänker jag bara inte längre än näsan räckte, nu?

Är inte sådana drifter så grundläggande att man plågas av att inte ha dem ute i öppna luften med den partnern man lever med?  Hur får du det att fungera? Stänger du ner den sidan och spelar med i vanilj-spelet? Imponerad, i så fall!
    Det är väl tyvärr en verklighet många ugmän lever i. Verkar det som.
  • Fandango
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:38:03 följande:

Ja du...jag har inte frågat min sambo om hon kan smiska mig, har bara antytt vad jag gillar...
    Jag vet att hon inte uppskattar smisk på baken..
    Visst är det lite jobbigt att smyga med detta, men vad ska jag göra!?
  • Anonym (omd)

Eftersom jag är lite switch så funderar jag ibland om jag skulle starta en smiskservice för ug män. Inte så realistiskt iofs och tid har jag inte men ändå.

• MrsAddams
    Anonym (omd) skrev 2011-06-14 21:46:37 följande:
    Det är väl tyvärr en verklighet många ugmän lever i. Verkar det som.
    Och UG-kvinnor... Tills man ger upp att ge upp sig själv.
    Men det är kanske lite mer acceptabelt att vara UG som kvinna än som man?
  • Kapten Röd
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:33:30 följande:
    Nej men jag försöker!

:-P

MrsAddams skrev 2011-06-14 21:50:07 följande:
    Och UG-kvinnor... Tills man ger upp att ge upp sig själv.
    Men det är kanske lite mer acceptabelt att vara UG som kvinna än som man?
    det finns nog fler kvinnor som är UG än Dom & fler kvinnor som erkänner att de är UG

Lycka till!

• MrsAddams
    Kapten Röd skrev 2011-06-15 21:20:50 följande:

:-P

det finns nog fler kvinnor som är UG än Dom & fler kvinnor som erkänner att de är UG

Lycka till!

Så kan det vara. Frågan är om det är mer tabu att erkänna sig som ug för en Man? Det är ju rätt tabu att erkänna sig som ug som Kvinna så vidsyntheten är ju inte besvärande stor och män kanske blir ett än större mörkertal då gissar jag. Bara tankar,  inte åsikter....
  • Anonym (ug)
    Kapten Röd skrev 2011-06-13 21:12:13 följande:

mmmmm

man blir sugen på att smiska upp en olydig kvinna

göra hennes skinkor ordentligt heta & röda

var hårdhänt med hennes bröst & bröstvårtor

HÅRT ska det vara, längtar såå

O jag längtar att bli behandlad så :)
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...