• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • kaji
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-06 15:42:58 följande:
    Jag har problemet att jag är väldigt okänslig på ett sätt, eller snarare tål väldigt mycket på bröstvårtorna, det är en stor erogen zom för mig. Vilket gillas av en del...

Överlag så är jag väldigt smärttålig, förutom under fötterna och i knävecken... 

aha, du är en sådan där kvinna som maken letar reda på när han vill ägna sig åt tuffare lekar:)

själv  ser jag tydligen så ledsen ut så fort han gör något lite mer sadistiskt att han inte tycker det är roligt att leka med mig.

• kaji
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-06-06 15:44:52 följande:

Det är väl så, de ändra på det de vill o vi accepterar, älskar dem kanske just därför att de bestämmer o har makten att göra det..

ugflickan

eller de har fått makten för att vi älskar dem:)
  • Anonym (Ny här)
    kaji skrev 2011-06-06 15:51:56 följande:

aha, du är en sådan där kvinna som maken letar reda på när han vill ägna sig åt tuffare lekar:)

själv  ser jag tydligen så ledsen ut så fort han gör något lite mer sadistiskt att han inte tycker det är roligt att leka med mig.

Ja, jag är väl det

Men jag gillar inte när det gör ont, jag bara tål mycket.  
  • Anonym (ug äntligen)
    kaji skrev 2011-06-06 15:52:51 följande:
    eller de har fått makten för att vi älskar dem:)
  • kaji
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-06 16:00:21 följande:
    Ja, jag är väl det

Men jag gillar inte när det gör ont, jag bara tål mycket.  
    ibland kan jag gilla när det gör ont, lite ont.

jag är tålig i vissa avseenden, inte alls på andra sätt. det går att piska/smiska mig väldigt mycket såläng 1.) jag inte är ledsen el 2:) man använder rottingen

det går att knulla mig när/hur som helst också

men klämmor, nålar, el och sådant...bara "nej snälla låt mig få slippa annars börjar jag gråta" :)
  • Anonym (Ny här)
    kaji skrev 2011-06-06 16:07:51 följande:
    ibland kan jag gilla när det gör ont, lite ont.

jag är tålig i vissa avseenden, inte alls på andra sätt. det går att piska/smiska mig väldigt mycket såläng 1.) jag inte är ledsen el 2:) man använder rottingen

det går att knulla mig när/hur som helst också

men klämmor, nålar, el och sådant...bara "nej snälla låt mig få slippa annars börjar jag gråta" :)
    Det beror lite på var det gör ont någonstans känner jag.
    Beror också lite på vad det piskas/smiskas. Rumpan är rätt ok och baksidan av låren, men svanken är känslig, eller magen. Lite konstigt det där, när jag domineras så klarar jag mycket och när jag har vanligt sex sas så är jag väldigt känslig för beröring (ja, får inte ont då, men jag har otroligt lätt för att få orgasm). 

Klämmor är nästan ett måste för att det ska kännas på mig, för att det ska bli effekt, både i bröst och mus.
    El vill jag inte och har sluppit hittills. Hoppas slippa i framtiden också... 
  • kaji
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-06 16:15:16 följande:
    Beror också lite på vad det piskas/smiskas. Rumpan är rätt ok och baksidan av låren, men svanken är känslig, eller magen. Lite konstigt det där, när jag domineras så klarar jag mycket och när jag har vanligt sex sas så är jag väldigt känslig för beröring (ja, får inte ont då, men jag har otroligt lätt för att få orgasm). 

Klämmor är nästan ett måste för att det ska kännas på mig, för att det ska bli effekt, både i bröst och mus.

såklart vissa kroppsdelar är känsligare, så är det nog på alla:)

el...gör inte så ont egentligen men jag tycker ändå inte om det o maken låter mig oftast slippa, samma med klämmor, tack o lov:)

• Anonym (Gudrun)

flickor flickor...ni har missuppfattat allt...det är vi kvinnor som ska hålla i piskan och bränna karlarna, både på pungen och i plånboken

• Bedhead
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-06 16:15:16 följande:

El är vidrigt, den enda gången jag har sagt stopp var när jag fick el genom bröstvårtorna. Usch. Aldrig mer.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • kaji
    Bedhead skrev 2011-06-06 20:42:18 följande:
    El är vidrigt, den enda gången jag har sagt stopp var när jag fick el genom bröstvårtorna. Usch. Aldrig mer.
    skulle gärna säga stopp när sådant är på tapeten. men nu kan jag ju inte det. dock är maken som tur är inte särskilt intresserad av sådana aktiviteter o inte heller vill han se mig förtvivlad så brukar slippa.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...