Anonym (UG min chef) skrev 2011-06-21 23:03:36 följande:
Har precis fått en omgång av maken i soffan och han avslutade med att göra handavtryck på båda skinkorna... det kändes kan jag säga och gör fortfarande-aoch!! En fundering. Jag får känslan av att många framgångsrika kvinnor(proffessionellt) gillar lite hårdare tag, kan det stämma? Hur framgångsrika är brudarna härinne? Själv ser jag mig som rätt framgångsrik och träffar i princip uteslutande chefer i olika positioner i mitt jobb. Jag är enbart ug i sängen (förutom min chef då...) men i övrigt är jag utåtriktad, rak, ärlig och ganska våghalsig. Jag har inga problem att säga ifrån om jag tycker något är fel oavsett om det gäller min chef, vdn, maken eller svärmor

Skulle vara kul att få en personlighetsförklaring på er härinne.
Jag skriver mkt med en dominant man på ett helt annat ställe. Iaf sa han mig att många kvinnor i högre sitsar alltså chefer och liknande är UG i sängen, många kvinnor som kan styra men en järnhand och som ingen någonsin skulle misstänka är UG är just UG i sängen iaf.. Som ett ventilationshål de behöver för att ha en balans i livet.
Jag tyckte det lät logiskt iaf