• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anton Chigurh
    Baby Firefly skrev 2012-10-18 16:06:55 följande:
    Ungefär sådär ser min kropp också ut. Rätt snygg om jag får säga det själv.
    TS eller Cissi ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (muskler  fett)

Jag tycker inte vikten är något problem eller dina former i sig, men du ser otränad ut. Tränar du? Annars tror jag det kan vara bra att börja. En bra bålmuskulatur är bland annat viktig för att förhindra ryggont.

• Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:05:57 följande:
    Det är jag inte alls det, Ninja, jag räknas som en av FL's allra mest framstående mönstermedlemmar, således inte ett jävla dugg lustig...

Jo, visst fan har jag sett midjan på TS, sjukt snygg enligt dig....kanske det, men lika förbannat är det en småfet midja som TS innehar, eller mullig om du hellre föredrar det, hur i helvete du får det till att TS inte skulle ha flott runt midjan som är i mesta laget övergår mitt förstånd, Ninja. Det du klassar som mullig är en riktigt fet kvinna.

Bara så du vet !!!

Och nej, jag vill inte ha kvinnor utan ett gram fett på kroppen, en kvinna i min smak ser ut som Fru Benjaminsson. Se nedan.

Oj, det skulle vara väldigt ansträngande att försöka falla dig i smaken. Hon måtte träna många timmar varje dag. Jag tror jag nöjer mig med att vara slank...
  • Anton Chigurh
    Baby Firefly skrev 2012-10-18 16:09:35 följande:
    TS
    Småfet, men ändå snygg. Håller med.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-10-18 16:11:00 följande:
    Oj, det skulle vara väldigt ansträngande att försöka falla dig i smaken. Hon måtte träna många timmar varje dag. Jag tror jag nöjer mig med att vara slank...
    Jag avgudar slanka kvinnor också, Daph, jag vill bara visa den optimala kroppen, jag har själv inte den optimala kroppen, men det hindrar inte att jag har åsikter om vad som är snyggt.
  • Anonym

Men allvarligt, stäng ner tråden! Dummaste frågan idag! Demon

• Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:14:30 följande:
    Jag avgudar slanka kvinnor också, Daph, jag vill bara visa den optimala kroppen, jag har själv inte den optimala kroppen, men det hindrar inte att jag har åsikter om vad som är snyggt.
    Ja, det finns många olika ideal. Jag tycker Marilyn Monroe var snygg. Och Kate Moss är snygg. Och Olga Rönnberg är snygg. Man får välja det ideal som ligger närmast ens naturliga kroppsform och sen sträva ditåt. =)
Svar på tråden Är jag mullig?