• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Cat71 skrev 2012-10-16 11:16:54 följande:

Vänta lite nu - du vill ned till 49 kg och du är 162,5 cm lång?
    Ja ja, en del tycker ju att benrangel är snygga.. 
    Nä lite överdrift kanske ;) Men en 9 kg kanske :)  Eller ja, kanske ska man vara nöjd ändå?
  • Alltid Daph
    Cat71 skrev 2012-10-16 11:16:54 följande:

Vänta lite nu - du vill ned till 49 kg och du är 162,5 cm lång?
    Ja ja, en del tycker ju att benrangel är snygga.. 

Jag väger 52 till mina 169 cm och är inget benrangel. Man kan ha kurvor även om man är smal.
  • Anton Chigurh
    Cat71 skrev 2012-10-16 11:13:18 följande:

Håller inte alls med om att TS är mullig/småfet (och det är samma sak enligt mig också)
    Inte alls!!! 
    Men hon är inte heller smal enligt mig. Snyggt kurvig är det närmaste jag kan komma en beskrivning.
    Och 3-4 kg upp eller ned skulle inte göra någon skillnad.
    Skulle hon gå ned 10 kg skulle hon nog bli 'smal' men enligt min smak INTE snyggare.

Du har uppenbarligen en annan smak men jag undrar hur din defintion av kurvig är när du tycker att TS är småfet?    

Såhär :

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Alltid Daph skrev 2012-10-16 11:37:39 följande:

Jag väger 52 till mina 169 cm och är inget benrangel. Man kan ha kurvor även om man är smal.
    Helt klart:) Snyggt!
  • Alltid Daph
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-16 11:43:30 följande:
    Helt klart:) Snyggt!
    Men det finns många olika sorters snygga kroppsformer. Om man klär i olika vikter. Du är ju snygg med bmi 23 och det är kanske bra att nöja sig med en vikt som inte kräver ständigt underhåll? Om jag var snygg med tio extra kilon skulle jag hellre välja det för det är gott att äta choklad. =)
  • Anonym (Man 34)

Jag tycker ts är både smalare naturligare och har snyggare kropp och fördelning än Kim Kardashian. (för det är väl hon på bilden, ser ut som hon har korsett under klänningen). Jag gillar inte benrangel eller tjockisar, men ts har kanonsnygg kropp tycker jag. Liknar min fru. Undrar om hon har lika sött ansikte.

• Anton Chigurh
    Anonym (Man 34) skrev 2012-10-16 12:15:55 följande:
    Jag tycker ts är både smalare naturligare och har snyggare kropp och fördelning än Kim Kardashian. (för det är väl hon på bilden, ser ut som hon har korsett under klänningen). Jag gillar inte benrangel eller tjockisar, men ts har kanonsnygg kropp tycker jag. Liknar min fru. Undrar om hon har lika sött ansikte.
    Det där var verkligen inte ett jävla dugg avslöjande. Inte alls...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Man 34) skrev 2012-10-16 12:15:55 följande:
    Tack:)
  • shalse

Du har riktigt snygg kropp TS och skulle kalla dig mer kurvig. Alla har ju olika förutsättningar och kroppstyper, jag är 175 cm och väger mellan 57-60 kg. För lite för vissa men jag tyckte att jag var snyggare i kroppen vid 55 kg.

Svar på tråden Är jag mullig?