• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym

För dom som säger att TS är mullig undrar jag hur smal ser ut på den skalan?

• Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-10-16 13:25:05 följande:
    För dom som säger att TS är mullig undrar jag hur smal ser ut på den skalan?
    Får mig osökt att undra hur du definierar mullig !!!

En bild på en mullig kvinna, enligt dig, vore önskvärd.

Tack på förhand.

//Anton

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Putt B

Du är verkligen inte mullig !

Du är i alla stycken helt perfekt i kroppen...

• Cat71
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 11:42:33 följande:
    Såhär :

Och här ä Kim Kardashian i bikini.
    Faktiskt väldigt lik TS i mina ögon.
    Och jag kallar bägge kurviga!!   
  • Cat71
    Cat71 skrev 2012-10-17 11:40:15 följande:
    Och här ä Kim Kardashian i bikini.
    Faktiskt väldigt lik TS i mina ögon.
    Och jag kallar bägge kurviga!!   
  • Ninja05
    Cat71 skrev 2012-10-17 11:43:42 följande:
    Cat71 skrev 2012-10-17 11:43:42 följande:

Håller faktiskt med dig här! Dem är lika i kroppen.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Ninja05 skrev 2012-10-17 15:06:16 följande:

Håller faktiskt med dig här! Dem är lika i kroppen.
    Drömmer
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-17 16:43:40 följande:
    Drömmer
    KomplimanG! Oh yes , inget annat !
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 13:49:02 följande:
    Får mig osökt att undra hur du definierar mullig !!!

En bild på en mullig kvinna, enligt dig, vore önskvärd.

Tack på förhand.

//Anton

Du är ju lustig. Alla får ju tycka olika, men för mig är mullig när man har överflödsfett som gör att kroppen ser "rak" ut. Formerna försvinner och det man ser är mest fettet.

Har du sett Ts midja!? Sjukt snygg, kurvig. Men du kanske är mer för tjejer utan ett gram fett på kroppen?

Jag är själv för smal. Skulle mycket hellre se ut som Ts än få ont när sambon kramar mig för hårt  för att jag har lite fett ;)
  • Anton Chigurh
    Ninja05 skrev 2012-10-18 10:43:19 följande:
    Du är ju lustig.

Alla får ju tycka olika, men för mig är mullig när man har överflödsfett som gör att kroppen ser "rak" ut. Formerna försvinner och det man ser är mest fettet.

Har du sett Ts midja!? Sjukt snygg, kurvig. Men du kanske är mer för tjejer utan ett gram fett på kroppen?

Jag är själv för smal. Skulle mycket hellre se ut som Ts än få ont när sambon kramar mig för hårt  för att jag har lite fett ;)
    Det är jag inte alls det, Ninja, jag räknas som en av FL's allra mest framstående mönstermedlemmar, således inte ett jävla dugg lustig...

Jo, visst fan har jag sett midjan på TS, sjukt snygg enligt dig....kanske det, men lika förbannat är det en småfet midja som TS innehar, eller mullig om du hellre föredrar det, hur i helvete du får det till att TS inte skulle ha flott runt midjan som är i mesta laget övergår mitt förstånd, Ninja. Det du klassar som mullig är en riktigt fet kvinna.

Bara så du vet !!!

Och nej, jag vill inte ha kvinnor utan ett gram fett på kroppen, en kvinna i min smak ser ut som Fru Benjaminsson. Se nedan.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Är jag mullig?