Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • Göteborgsmamman75
    Här och nu skrev 2011-06-03 22:05:53 följande:
    Vad har man ut av att se sånt? Brist på sysselsättning?
    Nej för att jag gillar all form av humor, så hade jag gärna sett Kung Kalle med byxorna i syltburken.
  • Här och nu
    Göteborgsmamman75 skrev 2011-06-03 22:17:54 följande:
    Nej för att jag gillar all form av humor, så hade jag gärna sett Kung Kalle med byxorna i syltburken.
    Trist inställning.
  • Göteborgsmamman75
    Här och nu skrev 2011-06-03 22:18:29 följande:
    Trist inställning.
    Tycker du? Ja du verkar vara en person med sinne för humor
  • Här och nu
    Göteborgsmamman75 skrev 2011-06-03 22:20:06 följande:
    Tycker du? Ja du verkar vara en person med sinne för humor
    Ser inget nöje i att förnedra andra.
  • Göteborgsmamman75
    Här och nu skrev 2011-06-03 22:21:35 följande:
    Ser inget nöje i att förnedra andra.
    Men det är väl inte jag som förnedrar honom och man ställer upp på bild med ansiktet mellan tuttarna på en dansös eller vad man ska kalla det, så tycker man inte man kan påståå att förnedringen orsakas av mig
  • Här och nu
    Göteborgsmamman75 skrev 2011-06-03 22:22:50 följande:
    Men det är väl inte jag som förnedrar honom och man ställer upp på bild med ansiktet mellan tuttarna på en dansös eller vad man ska kalla det, så tycker man inte man kan påståå att förnedringen orsakas av mig
    Man behöver inte ha ställt upp för att finnas på bild och jag har inget nöje av att bidra mer till förföljelsen.
  • sommarbarnen
    Här och nu skrev 2011-06-03 22:05:06 följande:
    Vad då rätt? Och vad är det för respekt att säga dyraste socialfall?
    han är ju det! Vaddå respekt? Det är inget man har- det är nått man förkänar!
  • Göteborgsmamman75
    Här och nu skrev 2011-06-03 22:24:43 följande:
    Man behöver inte ha ställt upp för att finnas på bild och jag har inget nöje av att bidra mer till förföljelsen.
    Jag tror nog örföljelsen hade pågått av monarken ändå oavsett om jag tittade på bilderna eller inte. Varför har vi överhuvudtaget ett kungahus? Jo vi betalar med våra skattepengar för att ha en familj som vi kan läsa om i tidningarna och som vi kan följa genom åren de gifter sig och skiljer sig osv. Om kungen och hans klan skulle vara anonyma personer som ingen visste hur de såg ut eller vad de gjorde om dagarna, så hade ingen haft ett intresse av att ha kungahuset kvar.
  • MammaG

Merparten av det som kommer fram angår i mina ögon bara honom och hans familj.
    Personligen skulle jag aldrig acceptera att min man gick på porrklubb, då vore det över, men gör drottningen det så är ju det hennes sak. Tycker det daltas förvånansvärt mycket med det där kriminella kräket Markovic (eller vad han heter)

• Här och nu
    sommarbarnen skrev 2011-06-03 22:26:44 följande:
    han är ju det! Vaddå respekt? Det är inget man har- det är nått man förkänar!
    Alla människor förtjänar respekt, vad man än gjort o det finns inga bevis mot kungen, samt att porrklubbsbesök inte är brottsligt. Ett socialfall är man om man inte kan försörja sig själv o det kan kungen om han vill, så det är bara fjantigt.
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?