• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • Här och nu
    principessan skrev 2011-06-02 17:23:04 följande:
    Fast kungen har väl aldrig fritid!? Han är väl Sveriges statschef dygnet runt och lever på våra pengar. Ska han då inte föregå som gott exempel? Är det inte då rätt att han blir granskad!?

Hmm själv bryr jag mig inte speciellt mycket...
    Många fler än kungen lever på samhällets pengar. Då skulle inte personer som går på soc få fritid. Han har rätt till fritid om inget akut händer. Varför ska han föregå med gott exempel då? Är det att föregå med dåligt exempel att gå på porrklubb?
  • principessan

Kan ju inte citera nu. Men det är precis det jag undrar här och nu.

• Här och nu
    principessan skrev 2011-06-02 17:28:00 följande:
    Kan ju inte citera nu. Men det är precis det jag undrar här och nu.
    Vilket undrar du?
  • Red Velvet
    Bollen82 skrev 2011-06-02 15:38:43 följande:
    Tycker lite synd om kungen.. Jävla häxjakt! 
    Om han drullar runt på porrklubbar och ligger med andra så e det hans och Silvias ensak..
    Taskigt och förnedrande mot henne oxå att behöva läsa om hans sexäventyr i media..
    Och även om han skulle ligga så kuken trilla av, så är det ju ändå inte den han styr landet med.. Eller?
  • ALM

Tycker han får göra som han vill när det gäller den biten. Silvias bekymmer.
    Men om han nu har suttit i tv och ljugigt så tycker jag att det är illa.
    Han får väl göra en Björn Rosengren då

• ALM
    ALM skrev 2011-06-02 17:44:25 följande:
    ljugit ska det vara Skäms
  • Här och nu
    ALM skrev 2011-06-02 17:44:25 följande:
    Hade jag varit honom hade jag sammanfattat alla spekulationer med att det var en sak mellan mig och min fru, så hade jag sluppit obehag om jag ljugit o sen annat bevisats.
  • Rödaskor

Han är ju inte bara kung utan också människa. Hans ev otrohet och hur det ska hanteras borde skötas mellan honom och hans fru.

Kungar har legat runt i alla tider, är vi så satans besvikna på kungen så borde vi avskaffa monarki

• Göteborgsmamman75

Ja han får göra vad han vill på sin fritid. Men jag tycker det är synd att även hans fritid finansieras av dig och mig till skillnad från alla andra arbetande personer i Sverige som får finna sig i att finansiera sin egen fritid.

• enny signatur
    Här och nu skrev 2011-06-02 15:31:04 följande:
    Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!
    Det är inte alltid ok, beror lite på possition. Det handlar om att man inte ska kunna utpressa personen. 
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?