• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • aldrigmer

Ingen har sett bilderna utom en journalist på Aftonbladet och det enda han säger att de är av dålig kvalité.
    Camilla Henemark är väl inget sanningsvittne precis, inte kriminella personer heller. Dörrvakter och serveringspersonal....tja....det är fler än kungen som förnekar att han var på porrklubb i Atlanta.....

Om monarkin ska avskaffas ska det ske schysst, inte för att Aftonbladet trumfar genom det.

• iaseia

På ett sätt, men eftersom det är vi skattebetalare som betalar hela kungafamiljlens levern så tycker ja de kan sköta sig och vara sveriges ansikte utåt...

• Här och nu
    iaseia skrev 2011-06-03 22:38:26 följande:
    På ett sätt, men eftersom det är vi skattebetalare som betalar hela kungafamiljlens levern så tycker ja de kan sköta sig och vara sveriges ansikte utåt...
    Vem bestämmer vad som är att sköta sig? Kungen har också ett privatliv.
  • Köpenhamn

Det är olämpligt att gå på illegala klubbar. Även att gå på porrklubb. Kungen måste alltid tänka på att han representerar Sverige och bör inte synas i sådana sammanhang. Det är självklart!

• Här och nu
    Bilburen skrev 2011-06-03 22:45:58 följande:
    Det är olämpligt att gå på illegala klubbar. Även att gå på porrklubb. Kungen måste alltid tänka på att han representerar Sverige och bör inte synas i sådana sammanhang. Det är självklart!
    Vem bestämmer vad som är olämpligt? Det är inte illegalt att gå på klubbar.
  • Köpenhamn

Eeeh, illegala svartklunbar är just det. Illegala alltså.

• Här och nu
    Bilburen skrev 2011-06-03 22:50:18 följande:
    Eeeh, illegala svartklunbar är just det. Illegala alltså.
    Inte förbjudet att gå dit.
  • Köpenhamn

Kungen får inte gå på illegala svartklunbar. Det är olämpligt att han går på porrklubb utomlands eftersom han representerar svenska kungahuset. Största anledningen att han existerar som kung är för att Sverige ska se bra ut. Han har med sin familj varit bra PR för Sverige. Så icke längre. Låt Victoria ta över eller lägg ner det hela.

• Här och nu
    Bilburen skrev 2011-06-03 22:55:32 följande:
    Kungen får inte gå på illegala svartklunbar. Det är olämpligt att han går på porrklubb utomlands eftersom han representerar svenska kungahuset. Största anledningen att han existerar som kung är för att Sverige ska se bra ut. Han har med sin familj varit bra PR för Sverige. Så icke längre. Låt Victoria ta över eller lägg ner det hela.
    Vem säger att han inte får det? Det är inte du som bestämmer vart han ska gå.
  • Köpenhamn

Nej, men jag har en åsikt om var han inte bör gå. Hela den här historien kommer gå åt helvete. Bäst att han tar tjuren vid hornen och erkänner. Tar Silvia ut skilsmässa so be it.

Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?