• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • Göteborgsmamman75
    enny signatur skrev 2011-06-02 20:53:23 följande:
    Det är inte alltid ok, beror lite på possition. Det handlar om att man inte ska kunna utpressa personen. 
    Men han har i och för sig ingen makt i Sverige alls, så han är ju inte direkt utpressningsbar eftersom han inte kan påverka politik och lagar och dylikt.
  • Tinnys

Ja, tycker folk borde skaffa sig ett liv i stället för att gotta sig i andras olycka.

• Här och nu
    enny signatur skrev 2011-06-02 20:53:23 följande:
    Det är inte alltid ok, beror lite på possition. Det handlar om att man inte ska kunna utpressa personen. 
    Vilket är inte alltid ok?
  • Här och nu
    Göteborgsmamman75 skrev 2011-06-02 20:51:40 följande:
    Ja han får göra vad han vill på sin fritid. Men jag tycker det är synd att även hans fritid finansieras av dig och mig till skillnad från alla andra arbetande personer i Sverige som får finna sig i att finansiera sin egen fritid.
    Men nu är det så att han får ta av skattepengarna o det är inte pengar utan moral som folk retar sig på.
  • Göteborgsmamman75
    Här och nu skrev 2011-06-02 22:39:09 följande:
    Men nu är det så att han får ta av skattepengarna o det är inte pengar utan moral som folk retar sig på.
    Åh det finns nog de som har betydligt sämre moral. Strppklubb med pensionärsklubben liksom jo hejsan.
    Jag hade tyckt det skulle vara riktigt underhållande att få se bilder därifrån man kan ju bara föreställa sig den gamle torre  kungen lite på sniskan med en halvnaken donna i knät. Hade sett lite roligt ut faktiskt
  • sommarbarnen

Sveriges dyraste socialfall ska sköta sina kort rätt tycker jag

• Här och nu
    sommarbarnen skrev 2011-06-03 21:09:27 följande:

Sveriges dyraste socialfall ska sköta sina kort rätt tycker jag

Vad då rätt? Och vad är det för respekt att säga dyraste socialfall?
  • Här och nu
    Göteborgsmamman75 skrev 2011-06-03 21:07:43 följande:
    Åh det finns nog de som har betydligt sämre moral. Strppklubb med pensionärsklubben liksom jo hejsan.
    Jag hade tyckt det skulle vara riktigt underhållande att få se bilder därifrån man kan ju bara föreställa sig den gamle torre  kungen lite på sniskan med en halvnaken donna i knät. Hade sett lite roligt ut faktiskt
    Vad har man ut av att se sånt? Brist på sysselsättning?
  • Här och nu
    Zäta skrev 2011-06-03 22:07:48 följande:
    Kungen är en människa som alla andra... Gubben kanske mår bra av att få koppla av lite!
    Koppla av gör man oftast på andra sätt än via porrklubb. Men det är en sak mellan honom o Silvia.
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?