• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HannaS86
    Anonym (övning=färdighet) skrev 2011-06-07 21:05:54 följande:
    Nej! Du är inte äcklig.. Inte alls!

Jag tror min man legat med nästan det dubbla och jag tycker inte han är äcklig, däremot är han helt fantastisk i sängen! Jag slipper en tafflig karl som flänger omkring med fingarna på blygdläpparna och tror jag ska komma inom ett par minuter, att han sen övade upp sig på andra han träffat innan rör mig inte i ryggen..
    Håller med precis. Jag vill ha sex med killar med erfarenhet, orkar inte med att "lära upp" någon och vänta på att de ska bli duktigare.
  • wacey

nej du är absolut inte äcklig! jag är själv 22 och har haft sex med 20 stycken, varav 6 har varit förhållanden. & resterande kk eller "bara för man behövde sex"..
    är glad att jag har träffat honom jag nu bor ihop med, vi är båda väldigt glada för sex, så man behöver aldrig vara orolig för att inte få sex när man behöver/vill ha de :)

• molly50
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:45:39 följande:
    Man kan ha sex när man inte är kär men det är lösaktigt. Det är så otroligt mycket bättre att ha sex med någon man älskar och man visar att man har ett värde.

Men jösses! Har du någonsin haft sex med någon utan att du varit kär i personen ifråga? Om inte,hur kan du då påstå att sex med någon man älskar är så mycket bättre?

Jag har haft sex med både personer jag älskar och sådana jag inte varit kär i,och jag föredrar förvisso att ha sex med den jag älskar. Men det skulle aldrig falla mig in i att döma den som inte gör det,på det sättet du gör.

• Dreams Never Ends
    HannaS86 skrev 2011-06-07 21:03:16 följande:
    *Kollar listan* 134st just nu, 24år.
    Så 34 känns inte som extremt mycket ;) Jag dömer aldrig andra vad det gäller sex och förväntar mig att folk inte dömer mig pga mitt sexliv heller. Jag hade blivit skitsur om någon vän antytt att jag var äcklig för att jag haft sex med mänga. Däremot är jag väldigt sällan den som tar upp sex som diskussionsämne med personer jag inte är väldigt nära vän med eftersom jag inte vill att de ska uppfatta det som att jag skryter med mitt sexliv eller försöker vara märkvärdig genom att vara den som börjar prata om det apropå ingenting :)

Och The Rain Girl, jag ägnade faktiskt dig en snabb tanke när jag var på sexträff med 3 andra tjejer och 5 andra killar i helgen med tanke på din andra tråd ;)
    Så ni låg med varann allihop på den "sex-träffen" ? hmmm...
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-06-07 20:58:45 följande:
    Får man fråga Herr TS om den trångsynta kollegan var en man eller en kvinna?
    Den trångsynta kollegan är en kvinna.
  • HannaS86

Nej faktiskt inte, den här gången var jag inte inblandad med tjejerna förutom att en av dem slickade mig. Eller jo lite tafsande men inte mer än så :) Och en av killarna var inte med någon av de andra tjejerna. 3 av killarna hade jag haft sex med tidigare så bara en ny till listan ;)

• Joppelina
    HannaS86 skrev 2011-06-07 21:03:16 följande:
    *Kollar listan* 134st just nu, 24år.
    Så 34 känns inte som extremt mycket ;) Jag dömer aldrig andra vad det gäller sex och förväntar mig att folk inte dömer mig pga mitt sexliv heller. Jag hade blivit skitsur om någon vän antytt att jag var äcklig för att jag haft sex med mänga. Däremot är jag väldigt sällan den som tar upp sex som diskussionsämne med personer jag inte är väldigt nära vän med eftersom jag inte vill att de ska uppfatta det som att jag skryter med mitt sexliv eller försöker vara märkvärdig genom att vara den som börjar prata om det apropå ingenting :)

Och The Rain Girl, jag ägnade faktiskt dig en snabb tanke när jag var på sexträff med 3 andra tjejer och 5 andra killar i helgen med tanke på din andra tråd ;)
  • Anonym
    Anonym (övning=färdighet) skrev 2011-06-07 21:05:54 följande:
    Nej! Du är inte äcklig.. Inte alls!

Jag tror min man legat med nästan det dubbla och jag tycker inte han är äcklig, däremot är han helt fantastisk i sängen! Jag slipper en tafflig karl som flänger omkring med fingarna på blygdläpparna och tror jag ska komma inom ett par minuter, att han sen övade upp sig på andra han träffat innan rör mig inte i ryggen..
    fast man behöver VERKLIGEN inte ha haft sex med många för att vara bra i sängen. Det har nog väldigt lite med varandra att göra.
  • Joppelina
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 21:21:16 följande:
    Den trångsynta kollegan är en kvinna.
    Sedär, gissade på en manlig faktiskt Tungan ute
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-07 21:22:48 följande:
    fast man behöver VERKLIGEN inte ha haft sex med många för att vara bra i sängen. Det har nog väldigt lite med varandra att göra.
    Håller med.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?