martinam skrev 2011-06-08 11:32:14 följande:
Nä nu börjar du gå mig på nerverna... så jag tar här med bort min "anonymitet ERFARENHET" Folk som du gör mig verkligen förbannad. Speciellt efter att man läst din presentation och inser att du nog är värst av oss alla. Förlorat din fru (beklagar) Skaffa en tjej, blev jätte kär, det tar slut, du skaffar en flickvän men du älskar fortfarande din förra flickvän som du hade efter din fru men din flickvän är ok med det... ja menar seriöst? Jag har iaf ett förhållande i taget där jag ÄLSKAR personen som jag är TILLSAMMANS med. Resterande som man har haft sexuella förhållanden med under singeltiden dom har man haft sexuella dragelser till, men inget mer.
Men du, du är ju kär i en å ligger med en annan det DÄT är enligt mig inte bara fel utan JAG skulle känna mig sjukt äcklig och utnyttjad om jag var din nuvarande flickvän.
Och vadå fråga om ORD... Det är du som skrivit monogan typ konstant i dom flesta inlägg å nu kommer du å säger att det bara är en "fråga om ord" Enligt mig är ord sjukt vilktigt när man skriver en text, men där skilljer vi oss tydligen.... :/
Att jag fortfarande älskar den förra kärleken innebär inte att jag har sex med henne. Jag älskar min flickvän också. Den andra kvinnan har en stor plats i mitt hjärta men jag är inte intim fysiskt med någon annan än Gisela.
Gisela vet inte om mina känslor för den gamla flamman och lider inte av dessa. Är det så hemskt att det finnns två i mitt hjärta. Det handlar om känslor och sådant rår man faktiskt inte på. Det man rår på är vad man gör konkret fysiskt.
OK-Jag kan använda andra ord än monogam.