• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 12:12:58 följande:
    Vad spelar det för roll? Jag kan ha haft en, jag kan ha haft 100... Du har ingen aning så du kan inte döma mig! Jag skrev visserligen tidigare i tråden när jag blev av med oskulden och med vem - oj du skulle nog bli förvånad hhaha! Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte dömer folk medans du gör det! Och använder ofta religionen dessutom hahah... I pity you!
    Sluta skriva sådant när du har nyfikna mig i tråden!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Sven Erik Johansson
    martinam skrev 2011-06-08 12:18:01 följande:
    Och straffar oss "lössläppta" med hiv och kondylon.... :/ Om gud finns så tror jag han skiter blanka fan i vårat privatliv..
    Snarare är det väl vi själva som så att säga straffar oss med sådant om vi drar det på oss.
    Om Gud finns , vilket jag personligen skulle våa sätta en slant på, så tror ajg också Gud älskar oss
    och om Gud älskar oss så måste väl Gud var intresserad av allt i vårt liv , också det vi kalalr "privatliv".

Vi gör själva valen dock. Vi har ju en egen vilja och den kan vi använda både så det blir till fördel och
    till nackdel för oss.
  • martinam

hehe.. Vet ni föressten att det är mer slackt, mord och hör och häpna SEX i bibeln än i svarta bibeln?

Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 12:22:32 följande:
    Om det finns en "gud" är han psykopat. Han ska enligt sagan ha alla krafter som finns ändå låter han folk dö, skada sig, svälta, drabbas av naturkatastrofer osv. enbart för att man inte följer hans lagar. "Gör som jag vill eller dö" typ. Låter som en del i detta forum. Han skulle kunna låta oss veta att han fanns, ena alla människor så vi slapp alla religionskrig, men icke. Han sitter istället och hånflinar åt oss och itne nog med det, han kan låta oss dö men inte fan får vi knulla runt innan han ska lägga sig i....
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-08 12:22:47 följande:
    Tar hem? Aldrig, tror du jag skulle släpa hem någon? varför tar du det för givet?
    Ja, men det vet du väl att alla vi som "ligger med många" släpar hem våra ragg och knullar medan ungarna ser på. 
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-08 12:27:14 följande:
    Sluta skriva sådant när du har nyfikna mig i tråden!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Aahahahhaa! Ja just det, blir lätt så när man är från härnösand! Flört
  • Plutteli
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 12:22:32 följande:
    Om det finns en "gud" är han psykopat. Han ska enligt sagan ha alla krafter som finns ändå låter han folk dö, skada sig, svälta, drabbas av naturkatastrofer osv. enbart för att man inte följer hans lagar. "Gör som jag vill eller dö" typ. Låter som en del i detta forum. Han skulle kunna låta oss veta att han fanns, ena alla människor så vi slapp alla religionskrig, men icke. Han sitter istället och hånflinar åt oss och itne nog med det, han kan låta oss dö men inte fan får vi knulla runt innan han ska lägga sig i....
    Gud är Hitler. Gud har redan varit åter på jorden, han passade på att rensa lite judar och sen försvann han igen och lämnade oss till vårt öde.
    Eller som för"talet" till en mycket bra låt:
    "If there has ever been a God, he´s long since dead and something else rules in his place, something evil"
  • Plutteli
    Emmalinnéa skrev 2011-06-08 12:25:06 följande:
    hehe va skönt då slipper jag oroa mig :-P
    Japp!
  • annawestergren
    kallekula01 skrev 2011-06-08 12:27:54 följande:
    Jag hade som barn bra mycket hellre läst på internet att min mamma som är singel har knullat en kille än att min gifta mamma har spritat sitt rövhål innan pappa tryckte in kuken där.
    Hjärta
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-08 12:34:55 följande:
    Ja det undrar jag med.... Men det är lugnt jag ska se til att hon blir avstängd, tänker fan ge igen för senast! har hört av mig till admin!!! Nu jävlar åker hon ut med huvudet före! *hoppas jag*

Måste tyvärr dra till jobbet nu man jag är tillbaka ikväll! Om dom stänger tråden så starta en nu som heter nåt kul och Inboxa mig på FB! Eller länka i GB =)
    Haha, I will!
  • Anonym

om jag träffat en kille som jag visste antagligen vart med en del, jag hade nog inte frågat hur många.. det är nått jag kan haka upp mig på, tänka "hur många har han vart me? var, när, hur låg han med dom? har han blivit smittad av nån av dom? vilka har dom tjejerna legat med?" så sånt tänkande är bara äckligt när man kommer in på detaljer... men att en person vart med 34st stör mig inte.... jag vill bara inte veta om de ifall jag ska ligga med killen.....

Svar på tråden Är jag "äcklig"?