• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-08 11:49:40 följande:
    Precis. Jag är jävligt monogam, testade poly ett tag men nä fan det funkar inte för mig. En åt gången är min melodi.
    Ja precis!
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 11:49:50 följande:
    Jag tror tråden har kommit igång igen efter nattens raggande Skrattande
     Absolut! hahah helt okej denna gång men nu är det inte Bertil eller Agda som är offer för våra kommentarer utan moralpredikingar igen höhö!
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 11:50:43 följande:
    Och? Vad har det med saken att göra? Jag håller mig till min man enbart till skillnad från dig.
    Jag har ingen man så jag är fri att göra precis vad jag vill haha!
    martinam skrev 2011-06-08 11:51:27 följande:
    Spritar?!? aj aj.. ja brukar köra me vaselin... :P
    Jag gillar olja, det är mysigt!! Massor med olja!
    Inima skrev 2011-06-08 11:52:01 följande:
    Då vet du inte vad du missat heller.
    Nej just så!

• Emmalinnéa

kvinnor som knullar runt får mig att tänka på osäkra små flickor som söker bekräftelse...

Usch det är värkligen äckligt och smutsigt att ligga med så många, jag skulle aldrig göra något så ovärdigt...  

• Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 11:54:36 följande:
    I just did! Jag tror inte att man kan älska fler samtidigt - inte älska-kär-älska - har man kärlekskänslor kvar för en tidigare har man inte ännu gjort ett ordentliigt avslut och det är orättvist mog den nya som aldrig får möjligheten att ta del av hela dig själv!! Jag skulle aldrig acceptera det, sen att du skriver at hon inte vet om det och att hon därför inte lider av det - anser inte du henne då värd att veta det och få avgöra själv om hon vill vara en av alla i ditt hjärta?? Är inte hon vuxen nog att ta det beslutet själv så du gör det åt henne? - Dålig stil Svenne!
    martinam skrev 2011-06-08 11:46:37 följande:
    Girl you are in my head! haha tjollahopp nu blir de tvättstugan. Håll ställningarna så länge.
    Word.
    Min partner får gärna ha haft 1000 partners innan mig, men har han EN ENDA han inte kunnat släppa och fortfarande har känslor för så vet han var dörren finns.
  • Sven Erik Johansson
    annawestergren skrev 2011-06-08 11:44:39 följande:
    Chips då? Man får ju cancer av chips också? Måste vi sluta äta det nu? Om jag röker OCH äter chips - ur stor är risken då? Och får HPV-viruset???
    Vad gäller akrylamiden i chips kom ju ett larm för några år sedan, men sedan kom  ju tilläggsinformation om vilka mängder som krävdes för en viss risk. Själv åt jag chips i förrgår. Rökning är alltid väldifgt korkat.

"En cigarrett är en pinne med glöd i ena ändan och en idiot i den andra" står det på en skylt i mina
    "svärföräldrars" lägenhet. Det ligger MYCKET i det.

Rökning och HPV samverkar. OM chips och HPV samverkar vet jag inget om.
  • Plutteli
    Emmalinnéa skrev 2011-06-08 11:59:21 följande:
    kvinnor som knullar runt får mig att tänka på osäkra små flickor som söker bekräftelse...

Usch det är värkligen äckligt och smutsigt att ligga med så många, jag skulle aldrig göra något så ovärdigt...  
    Och om situationen är som med TS, dvs det är en MAN som gjort det?
  • Sven Erik Johansson
    kallekula01 skrev 2011-06-08 11:44:51 följande:
    Som tur är så är väldigt få i Sverige starkt troende.

Själv tror jag på jultomten istället. Han har i alla fall vett att inte lägga sig i mitt privatliv.
    Jag tro i o för sig att Gud existerar. Jag tror också att Gud älskar både mig och dig och just därför
    är intresserad av vårt privatliv också, men vi gör ju själva valen. I den meningen lägger sig
    inte Gud i. Vi har ju vår egen vilja.Men ett val kan ju vara mer eller mindre bra/dåligt för oss.
  • Dreams Never Ends
    annawestergren skrev 2011-06-08 11:58:30 följande:
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 11:50:43 följande:
    Och? Vad har det med saken att göra? Jag håller mig till min man enbart till skillnad från dig.
    Jag har ingen man så jag är fri att göra precis vad jag vill haha! 
    Nej, men du har BARN ! Tänk på vad du gör så dom slipper skämmas över sin mamma när dom blir äldre....
  • annawestergren
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 12:03:46 följande:
    Jag tro i o för sig att Gud existerar. Jag tror också att Gud älskar både mig och dig och just därför
    är intresserad av vårt privatliv också, men vi gör ju själva valen. I den meningen lägger sig
    inte Gud i. Vi har ju vår egen vilja.Men ett val kan ju vara mer eller mindre bra/dåligt för oss.
    Men geeere! Gu finns överallt i allt, det är ingen människa som siter och tittar på någon eller lägger sig i något!!! Jag sa att vi skulle hålla religion utanför de här av en anledning och det är för att tråden komer att spåra ut!

Alla lskar gud så som DOM uppfattar honom! Räcker inte det! 
  • Emmalinnéa
    Plutteli skrev 2011-06-08 12:02:20 följande:
    Och om situationen är som med TS, dvs det är en MAN som gjort det?
    usch honom skulle jag aldrig ligga med, då vet man ju aldrig vart han har haft snoppen någonstans.... Ne jag tycker det är lika ovärdigt när en kille doppar snoppen överallt...
  • Dreams Never Ends
    Plutteli skrev 2011-06-08 12:03:19 följande:
    Fattar jag dig rätt nu, du blir hellre våldtagen analt än har frivilligt sex med 100 pers?
    Nej inte våldtäkt? men jag håller mig till min man
Svar på tråden Är jag "äcklig"?