• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Ria

Men vad äre för fel på att "prova" folk? Så länge man inte sprider sjukdommar så ska väl resten skita i´t.

• martinam

Och straffar oss "lössläppta" med hiv och kondylon.... :/ Om gud finns så tror jag han skiter blanka fan i vårat privatliv..

Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 12:03:46 följande:
    Jag tro i o för sig att Gud existerar. Jag tror också att Gud älskar både mig och dig och just därför
    är intresserad av vårt privatliv också, men vi gör ju själva valen. I den meningen lägger sig
    inte Gud i. Vi har ju vår egen vilja.Men ett val kan ju vara mer eller mindre bra/dåligt för oss.
  • Anonym (o)(o)

Iofs, har man barn å sprider sin saft/sperma på stan så bör man väl vara extra försiktig. Eller ja, så länge man inte släpar hem dem. Annars får man väl göra vad man vill. Som tur är fixa jag "alla" min ligg innan barn.

• Anonym (Jag)
    martinam skrev 2011-06-08 12:18:01 följande:
    Och straffar oss "lössläppta" med hiv och kondylon.... :/ Om gud finns så tror jag han skiter blanka fan i vårat privatliv..
    Om det finns en "gud" är han psykopat. Han ska enligt sagan ha alla krafter som finns ändå låter han folk dö, skada sig, svälta, drabbas av naturkatastrofer osv. enbart för att man inte följer hans lagar. "Gör som jag vill eller dö" typ. Låter som en del i detta forum. Han skulle kunna låta oss veta att han fanns, ena alla människor så vi slapp alla religionskrig, men icke. Han sitter istället och hånflinar åt oss och itne nog med det, han kan låta oss dö men inte fan får vi knulla runt innan han ska lägga sig i....
  • Plutteli
    Emmalinnéa skrev 2011-06-08 12:07:26 följande:
    usch honom skulle jag aldrig ligga med, då vet man ju aldrig vart han har haft snoppen någonstans.... Ne jag tycker det är lika ovärdigt när en kille doppar snoppen överallt...
    Ok. Jag tror inte TS kommer ge sig på dig heller så du är nog utom fara ;)
  • Sven Erik Johansson
    kallekula01 skrev 2011-06-08 12:08:41 följande:
    Hur kan det vara dåligt för mig då?

Hamnar jag i ditt påhittade fantasihelvete istället för i din påhittade fantasihimmel, eller hur menar du?

Och varför skulle din påhittade gud lägga sig i mitt privatliv när jag vet att han bara är påhittad?

Som sagt, jultomten är min gud i så fall, även om han bara kommer en gång om året.
    Det beror på vilket val du gör och i vilken specifik sittuation. Ett val kan vara bra ur flera synvinklar och dåligt ur flera synvinklar eller ha både för- o nackdelar.

Jag tror i o för sig inte att alla döda går samma öde till mötes , men om det vore så enkelt att bara för att jag
    gör ett felsteg så är det kört så vore det definitivt kört för mig själv så många dåliga val som jag har gjort.

Jag skrev inte att Gud lägger sig i-TVÄRTOM har vi ju vår egen vilja. Valen gör vi själva , men eftersom jag
    tror Gud älskar dig tror ajg Gud gläds åt vissa val och sörjer över andra. Jag tror inte Gud detaljstyr allt.
    Vi får själva forma mycket av vår tillvaro.

Du har naturligtivs full frihet att se jultomten som Gud, men personligen tror jag inte jultomten har
    den kraften/de möjligheterna.Den tro jag har är inte avsiktligt påhittad utan kommer sig av ärlig
    livstolkning-en ärlig livsåskådning. Att du tror jag har fel är jag fullt medveten om. En av oss har fel
    angående Guds existens. Därom kan vi vara vissa.Du tror det är jag som har fel och jag tror det är du.

MEn som sagt_ Detta är et sidospår. Vad gäller trådens ämne så gillar jag trogen kärlek som man
    satsar på, jobbar på föra tt den skall hålla. Det kommer inte gratis. Man måste satsa.
  • Plutteli
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 12:07:55 följande:
    Nej inte våldtäkt? men jag håller mig till min man
    Å andra sidan skrev hon du svara de att man inte får köra sin snopp i röv eller hals hur som helst, varv du tyckte att du hellre tog den därbak än hade sex med hundra i fittan. Med tanke på att det hon skrev om i juridisk term är våldtäkt så antar jag att du hellre våldtas av en än har frivilligt sex med hundra.
  • Anonym (Hah!)

Det ska väldigt mycket till innan jag skulle kalla nån för äcklig. Typ övergrepp.

För övrigt så bryr jag mig inte ett dugg om vad andra gör i sängen och med vem eller hur många. Det är ju none of my business.

Själv är jag 34 år och har bara haft sex med två. Vissa har sagt att jag är ett helgon pga detta. Det är lika löjligt som att kalla nån som haft sex med många för äcklig. Live and let live liksom.

• Emmalinnéa
    Plutteli skrev 2011-06-08 12:23:26 följande:
    Ok. Jag tror inte TS kommer ge sig på dig heller så du är nog utom fara ;)
    hehe va skönt då slipper jag oroa mig :-P
  • Sven Erik Johansson
    Ria skrev 2011-06-08 12:16:40 följande:
    Men vad äre för fel på att "prova" folk? Så länge man inte sprider sjukdommar så ska väl resten skita i´t.
    Detta är ju ett debattforum o då måste man ju få diskutera för- o nackdelar med olika beteende/livsstil.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?