• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:35:45 följande:
    *pekar på min sidfot*
    Haha, den såg jag inte!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:36:25 följande:
    *bjuder p+å hallonrulltårta och drömrulle*

Min hälsosamma kvällsmat här Skäms
    Åh gud vad gott det skulle vara! Jäkla godsaker som tar slut så fort! Rynkar på näsan
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:24:12 följande:
     Ja Hugget och Kussimurran var där dom med! Grannar är vi allihop - tänkte att vi måste hålla det hemligt för annars kanske du skulle ta illa upp, vi brukar säga shilevippen innan vi går ut så vi inte ramlar omkull! Du är ju också en av oss det är bara det att vi förnekat det i alla år - men nu när den fläskade steken är ute så kan du ju faktiskt ta av dig halsduken så du kan vara med på nästa släktträff!

ÄR DOM OCKSÅ GRANNAR?!  Nä nu tror jag att jag smäller av! Får jag inte ens ha halsduk på mig? Halsduken är ju det enda som förhindrar att jag skulle bli kallad nudist. Gråter
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:40:16 följande:
    Ohh ja  ja JAAAAAaaaaaa jag hade gärna tappat 10 kg så jag är helt med på mindre fett asså.
    Du kan få min medicin om du vill, det är tamejfan avfettning på burk! ><

• LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-09 00:45:46 följande:
    Åh gud vad gott det skulle vara! Jäkla godsaker som tar slut så fort! Rynkar på näsan
    Fast sörj ej, ty de kommer alltid finnas där. För dig.... Jag menar dig. Låren säger "Hej".
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:42:51 följande:
    Men varför? Jag som hade så snygga blygdläppar. Nu är dom helt sladdriga och grova. Nu får jag inga killar. Gråter. Varför kunde ni inte ha målat de ordinarie läpparna eller kanske - näsan? Vill inte ha Moder Theresas blygdläppar ju.  *Gråter och gallskriker*

Jag tror Häckhäxan våldtog sköldpaddan, fast hon egentligen skulle ha hämtat posten. Hon tog dessutom med sig en mögelost med äkta mögel och sa att det var kobajs. Sedan åt hon upp allihopa.

Ongarna har jag låst in i garderoben. De har knäckebröd och förr förra årets avslagna julglögg.

Skit också!!! Det höll på att bli en romantisk film Rynkar på näsan
    Varför ska du ha killar när det finns en hamster som längtar efter fesk? Det ligger mossor i tuvorna här och osar skalbagge gör det också - jag är inte så säker på om glöggen ger verkan, ongarna är hos Bosse och ormen har rymt! Sladdriga och grova blir tyvärr blygdläpparna när man hamstrar mögelosten där! Om nu HäckHäxan verkligen åt upp osten så kan ju Frankenstein få sova hos dig? Han blir så sur om det inte är sladdrit! Annars har jag en tältsäng i celluliten på andra våningen...
  • Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:49:38 följande:
    Fast sörj ej, ty de kommer alltid finnas där. För dig.... Jag menar på dig. Låren säger "Hej".
    *tar en tugga av låret*
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:47:50 följande:
    Haha, my bad! Sorry!  Ni får alla en bit av kakan Guld i mun
    Jag vill bli nr 69 så de så! Hjärta
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:46:11 följande:
    ÄR DOM OCKSÅ GRANNAR?!  Nä nu tror jag att jag smäller av! Får jag inte ens ha halsduk på mig? Halsduken är ju det enda som förhindrar att jag skulle bli kallad nudist. Gråter
    Ja dom flyttade upp på Bosses skalp här i morse, och jag tror att det var därför Agda drog med Bertil 75 och sköldpaddan hellre blev våldtagen av KnäckeHäxan än HäckeHäxan! Jodu får ha den om du lovar att stortån inte är grön längre!
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-09 00:47:27 följande:
    Du kan få min medicin om du vill, det är tamejfan avfettning på burk! ><
    Aaaah jag får bara babypiller!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:51:04 följande:
    Oh no it's taking over you! Vi måste ringa exorsist-doktorn!!!!!!!!
    Do it! ;)
Svar på tråden Är jag "äcklig"?