• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-09 00:53:20 följande:
    Jag vill bli nr 69 så de så! Hjärta
    Yes 69 är inbokat!
  • Plutteli
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:10:29 följande:
    Till och med mina blygdläppar är smartare än vissa i denna tråd...och jag är kille...
    Hahahahha
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:42:48 följande:
    Jag med!!!!!! Jag vill också följa med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bara att hänga pung, jag är inte den som är den...
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-09 00:53:20 följande:
    Jag vill bli nr 69 så de så! Hjärta
    hehe, varför just 69? Cool
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:58:33 följande:
    Bara att hänga pung, jag är inte den som är den...
    Lovely! Är det okej om jag tar med mig resten av familjen? Jag tänkte att vi skulle sära på dig och KnäckeHäxan bara för ni är buksystrar bara för att sköldpaddan inte kan hålla bena ihop!
  • Plutteli
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:26:23 följande:
    Men klart man kollar, man vill ju inte att de går runt med bajs där, det är väl helt normalt att kolla, precis som man liksom tvättar hela pungen på killar.
    jag menar det, fan, tom BVC har ju gjort snabbkoller för att se att man inte slarvar. Jag hade fått sjukt dåligt samvete om jag inte tittade och ungen fick en infektion!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:45:46 följande:
    Haha, den såg jag inte!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:36:25 följande:
    *bjuder p+å hallonrulltårta och drömrulle*

Min hälsosamma kvällsmat här Skäms
    Åh gud vad gott det skulle vara! Jäkla godsaker som tar slut så fort! Rynkar på näsan

Jag tycker mest det liksom inte finns något gott när jag vill ha det, fast det finns massor av allt men inget jag är sugen på   Makes sence??? :-S

Nu har jag sprungit längs 45:an i tofflor och morgonrock för jag tyckte mig se en katt som blev påkörd... Hittade dock katten högst välmående *phu* Dags för sängen här tror jag, slåss med hostan from hell och den har bestämt sig för att härja just nu, när jag mest vill sova Skrikandes
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 00:58:55 följande:
    hehe, varför just 69? Cool
    Jag trodde du hade dött vid det här laget!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:47:27 följande:
    Du kan få min medicin om du vill, det är tamejfan avfettning på burk! ><
    Låter ju helt klart intressant
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:50:41 följande:
    Varför ska du ha killar när det finns en hamster som längtar efter fesk? Det ligger mossor i tuvorna här och osar skalbagge gör det också - jag är inte så säker på om glöggen ger verkan, ongarna är hos Bosse och ormen har rymt! Sladdriga och grova blir tyvärr blygdläpparna när man hamstrar mögelosten där! Om nu HäckHäxan verkligen åt upp osten så kan ju Frankenstein få sova hos dig? Han blir så sur om det inte är sladdrit! Annars har jag en tältsäng i celluliten på andra våningen...
    Men hamster är där bak och fesken vill jag inte nämna. Jag skulle ha stoppat wiskyflaskan i ongarnas piknick-korg också, så hade Bosse haft någonting att göra istället för att köpa trattkantareller för asocialbidraget. Men om jag stoppar blygderna fulla med våtservetter då torkar dom kanske ut och kryper till storleken av en myra? Frankenstein får gärna sova hos mig om han har senaste utgåvan av Nalle Puh. Det ska helst vara den när Snigel och Byggare-Bob låser in Josef Fritzels orangutang på vinden.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?