• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 00:58:55 följande:
    hehe, varför just 69? Cool
    Its my favorite (Eller ja, inte helt sant, EN av favoriterna dock)
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:50:41 följande:
    Varför ska du ha killar när det finns en hamster som längtar efter fesk? Det ligger mossor i tuvorna här och osar skalbagge gör det också - jag är inte så säker på om glöggen ger verkan, ongarna är hos Bosse och ormen har rymt! Sladdriga och grova blir tyvärr blygdläpparna när man hamstrar mögelosten där! Om nu HäckHäxan verkligen åt upp osten så kan ju Frankenstein få sova hos dig? Han blir så sur om det inte är sladdrit! Annars har jag en tältsäng i celluliten på andra våningen...
    *räcker upp en fot, yea jag våldtog sköldpaddan *erkänner* men jag skulle aldrig stoppa mögelost i min mun!!!! Kräks
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Plutteli

Men alltså, vad är det där om sex och hångel, vad har jag nu missat? Om sånt ska vara med i räkningen är jag nog direkt uppe en bra bit över 100 pers alltså, antaligen närmare 200....

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:25:02 följande:
    No no no no no no no no theres no limit

" target="_blank">

Ajdå. Jag skulle inte ha varit så snabb med att trycka på "posta inlägget". Tror du jag blir avstängd för förargelseväckande beteende? Eller får jag en helkroppsmassage av Göran Pärsson?
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:01:11 följande:

Jag tycker mest det liksom inte finns något gott när jag vill ha det, fast det finns massor av allt men inget jag är sugen på   Makes sence??? :-S

Nu har jag sprungit längs 45:an i tofflor och morgonrock för jag tyckte mig se en katt som blev påkörd... Hittade dock katten högst välmående *phu* Dags för sängen här tror jag, slåss med hostan from hell och den har bestämt sig för att härja just nu, när jag mest vill sova Skrikandes
    Eller hur! Och varför blir det ALLTID äckliga godisar kvar i botten när man handlat lösgodis? Obestämd Hur gick det till?

Maaw, vilken hjälte du är då! Tur att missen mår bra. Hjärta Och krya på dig!

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:59:59 följande:
    Lovely! Är det okej om jag tar med mig resten av familjen? Jag tänkte att vi skulle sära på dig och KnäckeHäxan bara för ni är buksystrar bara för att sköldpaddan inte kan hålla bena ihop!
    Jaja ta du med dig bröderna bus eller systrarana hyss osv... ju more ju less eller var de do more not less.. nej vänta har det... does more makes better!
  • festia

Jävlar vad många sidor det är nu sen sist jag skrev i tråden! Förvånad

Jag tycker förresten att det är förvånande många som har svarat ja.

• Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:02:19 följande:
    Låter ju helt klart intressant
    Haha! Det har sina fördelar att inte vara som andra barn!
  • HäckHäxan
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:00:52 följande:
    jag menar det, fan, tom BVC har ju gjort snabbkoller för att se att man inte slarvar. Jag hade fått sjukt dåligt samvete om jag inte tittade och ungen fick en infektion!
    Jag tänker som så här, jag hade aldrig velat ha bajs där och därför så skall ju inget barn vars bajsblöja jag tar bort heller ha det

Har dock aldrog vart med om att bvc snabbkollar, men det gör dom säkert, bara jag som är så förvirrad jämt och inte lagt märke till det.
  • Tonx
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:04:40 följande:
    Men alltså, vad är det där om sex och hångel, vad har jag nu missat? Om sånt ska vara med i räkningen är jag nog direkt uppe en bra bit över 100 pers alltså, antaligen närmare 200....
    Ah, nej men det är bara moralens väktare som startat en kontratråd till denna
Svar på tråden Är jag "äcklig"?