• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:01:20 följande:
    Jag trodde du hade dött vid det här laget!
    nej då, glor lite på tv-serier så jag är lite frånvarande Tungan ute
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:03:23 följande:
    Its my favorite (Eller ja, inte helt sant, EN av favoriterna dock)
    aha, jo 69 är ett bra nummer
  • festia
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:04:40 följande:
    Men alltså, vad är det där om sex och hångel, vad har jag nu missat? Om sånt ska vara med i räkningen är jag nog direkt uppe en bra bit över 100 pers alltså, antaligen närmare 200....
    Hmm, jag undrar det jag med. Jag kommer ihåg på högstadiet när man räknade "strul". Undrar om ja-sägarna i tråden räknar så forfarande?
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-09 01:06:39 följande:
    Jävlar vad många sidor det är nu sen sist jag skrev i tråden! Förvånad

Jag tycker förresten att det är förvånande många som har svarat ja.
    Där är du ju!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:04:48 följande:
    Ajdå. Jag skulle inte ha varit så snabb med att trycka på "posta inlägget". Tror du jag blir avstängd för förargelseväckande beteende? Eller får jag en helkroppsmassage av Göran Pärsson?
    Jag tror helkroppsmassage av Göran P 'r straff nog att få alla syndare att be någon om hjälp att ta självmord, alltså hjälpande till anans död med den dödes goda vilja och medgivande! Skriftlikgt skall det va!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Tonx
    festia skrev 2011-06-09 01:09:07 följande:
    Hmm, jag undrar det jag med. Jag kommer ihåg på högstadiet när man räknade "strul". Undrar om ja-sägarna i tråden räknar så forfarande?
    Japp, det är sex att ta på könet utanpå kläderna också!
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:09:46 följande:
    Där är du ju!
    Solig

funderar på att gå några sidor bak i tråden för att kolla hur diskussionen har vart, men det är nog för jobbigt. Får hoppas på att det ramlar in nån hjärndöd kommentar här snart istället!
  • festia
    Tonx skrev 2011-06-09 01:10:33 följande:
    Japp, det är sex att ta på könet utanpå kläderna också!
    Fast det är väl inget skoj!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:05:15 följande:
    Eller hur! Och varför blir det ALLTID äckliga godisar kvar i botten när man handlat lösgodis? Obestämd Hur gick det till?

Maaw, vilken hjälte du är då! Tur att missen mår bra. Hjärta Och krya på dig!
    Ja men varför lägger man ens i dom där äckliga godisarna från första början eller har alla butiker ett spöke som gör det åt en och så märker man det senare men ingen kan med att gå tillbaka och kräva återbetalning för felaktigt lösa godisar???

Ser ju vägen från fönstret, gick ut och skulle röka och såg det.. bilen gjorde dessutom en sån skum jävla usväng över hela vägen efter att den fått stopp, såg skumt ut

Tack kan behövas, vart sjuk i två veckor snart. Känns som om de börjar bli bättre dock, men svårt att inte få sova. Synd att man inte kan hosta bort 10 kg, för isåfall hade ju mina redan vart förlorade nu
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • festia
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:10:21 följande:
    Jag tror helkroppsmassage av Göran P 'r straff nog att få alla syndare att be någon om hjälp att ta självmord, alltså hjälpande till anans död med den dödes goda vilja och medgivande! Skriftlikgt skall det va!
    Vänta lite nu. Varför skulle det vara ett straff att bli helkroppsmasserad av Göran? Det är väl bara att ha ögonbindel på sig och hoppas på att han vet vad han sysslar med!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:02:32 följande:
    Men hamster är där bak och fesken vill jag inte nämna. Jag skulle ha stoppat wiskyflaskan i ongarnas piknick-korg också, så hade Bosse haft någonting att göra istället för att köpa trattkantareller för asocialbidraget. Men om jag stoppar blygderna fulla med våtservetter då torkar dom kanske ut och kryper till storleken av en myra? Frankenstein får gärna sova hos mig om han har senaste utgåvan av Nalle Puh. Det ska helst vara den när Snigel och Byggare-Bob låser in Josef Fritzels orangutang på vinden.
    Bosse brukar ju fylla trattkantareller med svamp och sälja dom på Ullared, tanterna är som galna och asocialbidraget får han väl en gång i veckan om Nivea kollar fesken?! Wiskyflaskan tog Nasse medans Fritzl och Mamma Mu punktmarkerade Kåta Kråkan innan dom släppte honom på Fältöversten! Myran är helt klart bättre än sladdret men då får Frankenstein flytta in i celluliten istället! Jag tror annars att Barbamamma har uppföljaren där Mozart tar en tripp för att medverka i "Högt siktar bara den som vill få en banan i stjärten"

Svar på tråden Är jag "äcklig"?