• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Plutteli
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:08:08 följande:
    Jag tänker som så här, jag hade aldrig velat ha bajs där och därför så skall ju inget barn vars bajsblöja jag tar bort heller ha det

Har dock aldrog vart med om att bvc snabbkollar, men det gör dom säkert, bara jag som är så förvirrad jämt och inte lagt märke till det.
    Hehe, det har handalat om typ 1-2 sek koller, snabbt som ögat verkligen.
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:06:56 följande:
    Haha! Det har sina fördelar att inte vara som andra barn!
    Min mamma sa en gång att jag var speciell, det kör jag stenhårt på
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:10:21 följande:
    Jag tror helkroppsmassage av Göran P 'r straff nog att få alla syndare att be någon om hjälp att ta självmord, alltså hjälpande till anans död med den dödes goda vilja och medgivande! Skriftlikgt skall det va!
    åh. vad ska jag göra? Du måste hjälpa mig. Rynkar på näsan

Som tack kommer du få en tomte som älskar barn!  Tomte
  • Plutteli
    festia skrev 2011-06-09 01:09:07 följande:
    Hmm, jag undrar det jag med. Jag kommer ihåg på högstadiet när man räknade "strul". Undrar om ja-sägarna i tråden räknar så forfarande?
    Det verkar onekligen så... lite..tja... patetiskt..
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:08:29 följande:
    nej då, glor lite på tv-serier så jag är lite frånvarande Tungan ute
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:03:23 följande:
    Its my favorite (Eller ja, inte helt sant, EN av favoriterna dock)
    aha, jo 69 är ett bra nummer
    Nån vettig serie du glor på?

69 är ett mycket bra nr, speciellt om man har fått lite träning :P
  • Tonx
    festia skrev 2011-06-09 01:13:03 följande:
    Fast det är väl inget skoj!
    Nej, det tyckte inte jag heller, men tydligen så är det det som är grejen. Men vi förtappade själar i den här tråden förstår ju inte vårt eget bästa! Oskyldig
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:08:28 följande:
    Ah, nej men det är bara moralens väktare som startat en kontratråd till denna
    Länka, jag vill se jag vill se, snälla vart e den då??????   Solig
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-09 01:12:08 följande:
    Solig

funderar på att gå några sidor bak i tråden för att kolla hur diskussionen har vart, men det är nog för jobbigt. Får hoppas på att det ramlar in nån hjärndöd kommentar här snart istället!
    Du skulle varit här när Här och nu och Rain Girl skrev, dom stod för en hel del hjärndöda kommentarer.
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:10:33 följande:
    Japp, det är sex att ta på könet utanpå kläderna också!
    Hur gör man egentligen när man tar PÅ könet utanpå kläderna, har aldrig fått till det där....  Skrattande
  • Plutteli
    Tonx skrev 2011-06-09 01:08:28 följande:
    Ah, nej men det är bara moralens väktare som startat en kontratråd till denna
    Såg det nu. Om det är sex att ta på könet med kläderna på så kan jag addera ytterligare till min räkning, för jag har helt tappat räkningen på alla män (och kvinnor) som taffsat mig mellan benen när man varit på nattklubb...
Svar på tråden Är jag "äcklig"?