• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-09 21:25:03 följande:
    Hahaha, ja, vi gick där jag och syster och ungarna och följde snigeltåget mot trappan då det hände, min reaktion var väl den sedvanliga när jag är bland folk, tusen högljudda svordomar, ett par förolämpningar och mord i blicken. Ungjävlar brukar jag försöka att inte bli elak på, den här var trots allt mindre än min 3-åring.
    Men alltså, folksamlingar.
    Det är mig man inte vill möta när man står i klunga på typ Ica Maxi och pratar. Eller såna som går alldeles för jävla långsamt, då brukar det komma något i stil med att era jävla söndagspromenader kan ni ta i skogen och inte inne på ett jävla varuhus.

När jag tänker efter så är jag fanimej en riktigt sur jävel.
    Ja nej ungarna ska man väl inte yttra sig varken om eller emot - eller det beror på ålder kan jag tycka! Föräldrarna däremot som köper glass till en unge som är så liten så den knappt kan hålla den själv och sen släpper dom lös i en stor folksamling med glassen - dom är det skottpengar på!

Hahah jag tror vi sulle trivas ganska bra! Arga mammor på stan kanske man skulle starta en grupp som heter?! Hahahaha! Satan vad jag skulle skälla - jag skulle lätt kunna vara med i typ Ballar av stål eller nåt! Älskade "mamman" där hahahahahahahahahah!!! Störtskön!
  • Rakad Apa
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 20:48:17 följande:
    Jag menade annars mötet mellan TS och några av tjejerna i tråden. Har ju lagt märke till att du gillar honom. Kunde man se dregel så rann det väl av dig lite här och var i tråden den gamla tråden TS startade för nån månad sen. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Var snäll nu
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 21:08:45 följande:
    Kill them!!!!! Demon
  • Rakad Apa

Nu har jag slurpat i mig en vinare medans jag har lyssnat på Tenacious D, nu bär det av till krogen.
    Wish me luck girls

• Rakad Apa
    Tonx skrev 2011-06-09 21:02:24 följande:

Jaha, då var man tillbaka efter studentfirande.
    Jag = Elak tjej som blivit påkörd på hälsenan av ett miffo med barnvagn så jag blödde som en gris och blodade ner mina sprillans nya mockaklackar för 1000 spänn, och den lilla fittan hade inte ens mage att be om ursäkt. Sen kommer någons snoriga jävla unge och kladdar ner mina ben med sin slemmiga isglass som borde ha ätits upp ungefär förra veckan och nu rann över hela ungen och mina ben.
    800 grader varmt ute, hade ständigt en rännil av svett längs ryggraden.

Alltså snälla muntra upp mig.

Suxx to be you *styrkekjam* {#emotions_dlg.flower}
  • tarm

Det säger mycket om en människa och jag skulle inte vilja ha någon kärleksrelation med den personen.

• I Blackrose I
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 21:31:42 följande:
    Var snäll nu
    Är alltid snäll.

Ha en trevlig kväll och njut av den 35:e för fullt. Glöm inte uppdatera tråden så moraltanterna har något att sätta i halsen.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-09 21:31:26 följande:
    Ja nej ungarna ska man väl inte yttra sig varken om eller emot - eller det beror på ålder kan jag tycka! Föräldrarna däremot som köper glass till en unge som är så liten så den knappt kan hålla den själv och sen släpper dom lös i en stor folksamling med glassen - dom är det skottpengar på!

Hahah jag tror vi sulle trivas ganska bra! Arga mammor på stan kanske man skulle starta en grupp som heter?! Hahahaha! Satan vad jag skulle skälla - jag skulle lätt kunna vara med i typ Ballar av stål eller nåt! Älskade "mamman" där hahahahahahahahahah!!! Störtskön!
    Ärligt talat så är småbarnsmammor bland det värsta jag vet. Jag undrar seriöst om inte deras hjärnceller rann ur fittan tillsammans med ungen och allt annat slafs. Är man HELT säker på att det alltid är en moderkaka och inte hjärnan som kommer ut tillsammans med ungen?

Gaaah!

Och Ballar av stål äger, skulle lätt kunna göra sånt. Jag älskar att spela teater, gammal estet som man är.
  • Tonx
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 21:33:11 följande:
    Nu har jag slurpat i mig en vinare medans jag har lyssnat på Tenacious D, nu bär det av till krogen.
    Wish me luck girls
    ´Long ass fuckin´ time ago in a town called Kickapoo!
    There lived a humble family, religious thru and thru! *Dum, di, dum*

NOW GO MY SON AND ROOOOOOOOOOOOOOOCK!!!!!!!!!!!
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 21:33:11 följande:
    Wish me luck girls
    Oh yes se till så vi får lite uppdatering, kanske både nr 35 & 36... Man vet aldrig 37 & 38 kanske blir på samma gång vi samma tillfälle! You lucky bastard!!!!
    Tonx skrev 2011-06-09 21:38:03 följande:
    Ärligt talat så är småbarnsmammor bland det värsta jag vet. Jag undrar seriöst om inte deras hjärnceller rann ur fittan tillsammans med ungen och allt annat slafs. Är man HELT säker på att det alltid är en moderkaka och inte hjärnan som kommer ut tillsammans med ungen?

Gaaah!

Och Ballar av stål äger, skulle lätt kunna göra sånt. Jag älskar att spela teater, gammal estet som man är.
    Jap!!! Hahahahahahaha! Avskyr föräldrarna till ouppfostrade små monster som springer runt och tror att dom äger hela stället också! 
    Jag tror faktiskt att det finns statisti på att det blir värre för varje unge man får också! 

Jaaa hahaha du och jag kanske skulle söka - vi skulle kunna vara barnvagnsmaffian? 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?