• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 21:33:11 följande:
    Nu har jag slurpat i mig en vinare medans jag har lyssnat på Tenacious D, nu bär det av till krogen.
    Wish me luck girls
    Nr 35 i cuming
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 21:31:26 följande:
    Ja nej ungarna ska man väl inte yttra sig varken om eller emot - eller det beror på ålder kan jag tycka! Föräldrarna däremot som köper glass till en unge som är så liten så den knappt kan hålla den själv och sen släpper dom lös i en stor folksamling med glassen - dom är det skottpengar på!

Hahah jag tror vi sulle trivas ganska bra! Arga mammor på stan kanske man skulle starta en grupp som heter?! Hahahaha! Satan vad jag skulle skälla - jag skulle lätt kunna vara med i typ Ballar av stål eller nåt! Älskade "mamman" där hahahahahahahahahah!!! Störtskön!
    hahhaha ja hade lätt velat vara med. Jag är sån där som inte heller kan vara tyst, jag blir galen på folk som sniglar fram eller om de nu skall ha stans snackande i butiken, ställ er i nått jävla hörde då där ingen annan vill gå!!!!

Tänkte på det med glassen alltså min dotter hade aldrig fått lubba runt med en glass, sitt still och ät, typ alternativt vi slänger din glass så kan du springa bäst du vill...
  • HäckHäxan
    tarm skrev 2011-06-09 21:35:17 följande:
    Det säger mycket om en människa och jag skulle inte vilja ha någon kärleksrelation med den personen.
    Trodde inte du ville ha en relation med en man alls, men jag kanske har missuppfittat något????
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 23:08:21 följande:
    hahhaha ja hade lätt velat vara med. Jag är sån där som inte heller kan vara tyst, jag blir galen på folk som sniglar fram eller om de nu skall ha stans snackande i butiken, ställ er i nått jävla hörde då där ingen annan vill gå!!!!

Tänkte på det med glassen alltså min dotter hade aldrig fått lubba runt med en glass, sitt still och ät, typ alternativt vi slänger din glass så kan du springa bäst du vill...
    ELLER HUUUR!! Det är ju så, ungar behöver regler för att lära sig rätt och fel, för att lära sig de sociala koderna, vi bor trots allt fler på denna jord och man måste ta hänsyn till andra och andra måste ta hänsyn till oss! Så är det ju! Jag skule aldrig släppa iväg mina pojar vind för våg! Aldrig!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 23:09:01 följande:
    Trodde inte du ville ha en relation med en man alls, men jag kanske har missuppfittat något????
    Eller massuppfittat?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 23:14:04 följande:
    ELLER HUUUR!! Det är ju så, ungar behöver regler för att lära sig rätt och fel, för att lära sig de sociala koderna, vi bor trots allt fler på denna jord och man måste ta hänsyn till andra och andra måste ta hänsyn till oss! Så är det ju! Jag skule aldrig släppa iväg mina pojar vind för våg! Aldrig!
    Men absolut. Sen tycker ju jag att klladd och klet och snor och sånt är så jävla äckligt. Blir galen varje gång jag kommer till dagis och ungen är snorig eller full med kråkor Kräks

Fast det är en sak som jag stör mig på som fan ibland också och det är att vuxna så ofta nonchalerar barnen, fast de står i kö, väntar på sin tur osv, de bara mejjar ner dom. Min dotter brukar ofta få handla, betala själv osv och då står hon ju i kön själv i kiosken och jag kan stå en bit därifrån, ändå tränger sig vuxna människor före, seriöst hon är iaf nästan en meter hög och borde iaf synas hyfsat där hon står bakom den före och väntar på sin tur Demon

Iaf det är lite svårt att förklara för henne ibland att vissa vuxna helt enkelt är dumma i hövet och att man ändå måste köa vänta på sin tur, be om ursäkt och allt sånt, när så många vuxna inte ger den hänsynen och respekten tillbaka. Själv får jag ju lust att klappa till dom, fast de hade jag ju inte velat att dottern såg... Men en dag komme rjag möta dom i en mörk gränd och då jävlar!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 23:14:44 följande:
    Eller massuppfittat?
    Skrattande
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 23:26:01 följande:
    Men absolut. Sen tycker ju jag att klladd och klet och snor och sånt är så jävla äckligt. Blir galen varje gång jag kommer till dagis och ungen är snorig eller full med kråkor Kräks

Fast det är en sak som jag stör mig på som fan ibland också och det är att vuxna så ofta nonchalerar barnen, fast de står i kö, väntar på sin tur osv, de bara mejjar ner dom. Min dotter brukar ofta få handla, betala själv osv och då står hon ju i kön själv i kiosken och jag kan stå en bit därifrån, ändå tränger sig vuxna människor före, seriöst hon är iaf nästan en meter hög och borde iaf synas hyfsat där hon står bakom den före och väntar på sin tur Demon

Iaf det är lite svårt att förklara för henne ibland att vissa vuxna helt enkelt är dumma i hövet och att man ändå måste köa vänta på sin tur, be om ursäkt och allt sånt, när så många vuxna inte ger den hänsynen och respekten tillbaka. Själv får jag ju lust att klappa till dom, fast de hade jag ju inte velat att dottern såg... Men en dag komme rjag möta dom i en mörk gränd och då jävlar!
    Ja det är vidrigt, usch eler ungar ed långa naglar så det fastnar en massa bakterier där och så snorar dom och torkar av sig någonstans - blä!  Eller ungar som kissar över hela toasitsen - va faaan kan man inte som förälder lära barnen - speciellt pojkar att hålla snoppen där den ska vara?! Huvva!

Ja som idag på studentfirandet så ville mina 2 och 2 andra barn gå fram och se, då är det en kärring som jag går förbi som gapar om att jag inte ska tränga mig - det var ganska mycket follk där - varpå jag säger "men barnen ser ju ingenting dom ska ju bara gå förb och ställa sig längst fram" hon blev helt rabiat och började gapa om att hon minsann inte heller såg något - men alltså seriöst okej om vi hade varit 5-6 vuxna människor men det var 4 barn och jag sulle inte ens stå där, jag skulle bara följa med dom dit så vi visste var dom var och sen gå tillbaka till de plats där resten stod!!! Är det något att bråka om, jag vart sne som fan och "råkade" nästan knuffa omkull henne med min väska när jag gick tillbaka höhö!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 23:35:15 följande:
    Ja det är vidrigt, usch eler ungar ed långa naglar så det fastnar en massa bakterier där och så snorar dom och torkar av sig någonstans - blä!  Eller ungar som kissar över hela toasitsen - va faaan kan man inte som förälder lära barnen - speciellt pojkar att hålla snoppen där den ska vara?! Huvva!

Ja som idag på studentfirandet så ville mina 2 och 2 andra barn gå fram och se, då är det en kärring som jag går förbi som gapar om att jag inte ska tränga mig - det var ganska mycket follk där - varpå jag säger "men barnen ser ju ingenting dom ska ju bara gå förb och ställa sig längst fram" hon blev helt rabiat och började gapa om att hon minsann inte heller såg något - men alltså seriöst okej om vi hade varit 5-6 vuxna människor men det var 4 barn och jag sulle inte ens stå där, jag skulle bara följa med dom dit så vi visste var dom var och sen gå tillbaka till de plats där resten stod!!! Är det något att bråka om, jag vart sne som fan och "råkade" nästan knuffa omkull henne med min väska när jag gick tillbaka höhö!
    Har aldrig fattat det där. Fast själv har jag ofta rysligt långa naglar dock  Obestämd Men min dotter har korta, sen går hon ju själv och torkar bort snor eller ber om papper eller säger till att hon behöver osv.

Jag tror att de många gånger (och nu riskerar jag väl att få maffian över mig) ren jävla lathet från föräldrarna, de är för slappa för att lära sina barn sunt förnuft och hur man borde uppföra sig. Visst ungar snorar, så är det, men det betyder inte att det måste vara okej med snor i hela nyllet jämt! Jag har fan alltid papper i handväskan eller fickan när vi går ut ifall att, jag har en treåring det går åt en del papper, sunt förnuft!

Du skulle haft en sån där stor jävla väska med kort rem över axlen full med tunga prylar och mejjat ner fanskapet. Ibland önskar jag att jag hade orkat släpa på en sån där väska, men jag är mer stoppa pengarna i fickan typen, sen gör min nackskada att jag inte kan bära handväskor på axeln längre och absolut inte stora tunga, fast jag tycker dom e snygga och ser härligt fluffiga ut... 80 tals nostalgi tripp liksom
  • HäckHäxan

Nu skall jag bege mig till soffan och se några avsnitt av merlin innan sängen... sen imorgon efter kl 11 har jag helg, jag skall få avnjuta ensamheten sköna frukter

Förutom imorgon då lammköttet kommer hit och skall bli rikligt belönad för att han slåss med ogräset i min trädgård

Svar på tråden Är jag "äcklig"?