• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 23:44:03 följande:
    Har aldrig fattat det där. Fast själv har jag ofta rysligt långa naglar dock  Obestämd Men min dotter har korta, sen går hon ju själv och torkar bort snor eller ber om papper eller säger till att hon behöver osv.

Jag tror att de många gånger (och nu riskerar jag väl att få maffian över mig) ren jävla lathet från föräldrarna, de är för slappa för att lära sina barn sunt förnuft och hur man borde uppföra sig. Visst ungar snorar, så är det, men det betyder inte att det måste vara okej med snor i hela nyllet jämt! Jag har fan alltid papper i handväskan eller fickan när vi går ut ifall att, jag har en treåring det går åt en del papper, sunt förnuft!

Du skulle haft en sån där stor jävla väska med kort rem över axlen full med tunga prylar och mejjat ner fanskapet. Ibland önskar jag att jag hade orkat släpa på en sån där väska, men jag är mer stoppa pengarna i fickan typen, sen gör min nackskada att jag inte kan bära handväskor på axeln längre och absolut inte stora tunga, fast jag tycker dom e snygga och ser härligt fluffiga ut... 80 tals nostalgi tripp liksom
    Ja asså mina grabbar klipper till och med sina naglar själva!!! Dom är väl lite stora för att snora överallt nu men dom nyser aldrig rakt ut och hostar inte heller så, dom vet att man ska nysa och hosta i armvecket, dom torkar upp efter sig om dom spiller, säger alltid tack för maten och plockar alltid undan själva... Jag ska länka till en av mina skryt-trådar om en av ungarna hhaha www.familjeliv.se/Forum-3-170/m59339343.html
    Det här är mina barn, inte varje dag men flera gånger i månaden.

Igår tyckte han gräset var för långt - han tar en sax och sätter sig och klipper gräset i en timme innan han inser att det skulle ta en vecka innan han ens kommit halvvägs hahaha!

Ja asså jag tror att hon simulerade lite för hon höll verkliigen på att ramla omkull - så hårt kom jag inte åt henne men nu när jag tänkr efter så önskar jag verkligen att jag hade haft omull henne haha! 
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 23:45:27 följande:
    Nu skall jag bege mig till soffan och se några avsnitt av merlin innan sängen... sen imorgon efter kl 11 har jag helg, jag skall få avnjuta ensamheten sköna frukter

Förutom imorgon då lammköttet kommer hit och skall bli rikligt belönad för att han slåss med ogräset i min trädgård
    Låter som en ordentliigt bra plan!!!! Lovely! Du har det bra du!
  • barbafet

jag skulle inte bry mig. Min sambo är 38 och jag är hans nr 57 ;)
    övning ger färdighet, eller hur?

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 23:55:30 följande:
    Ja asså mina grabbar klipper till och med sina naglar själva!!! Dom är väl lite stora för att snora överallt nu men dom nyser aldrig rakt ut och hostar inte heller så, dom vet att man ska nysa och hosta i armvecket, dom torkar upp efter sig om dom spiller, säger alltid tack för maten och plockar alltid undan själva... Jag ska länka till en av mina skryt-trådar om en av ungarna hhaha www.familjeliv.se/Forum-3-170/m59339343.html
    Det här är mina barn, inte varje dag men flera gånger i månaden.

Igår tyckte han gräset var för långt - han tar en sax och sätter sig och klipper gräset i en timme innan han inser att det skulle ta en vecka innan han ens kommit halvvägs hahaha!

Ja asså jag tror att hon simulerade lite för hon höll verkliigen på att ramla omkull - så hårt kom jag inte åt henne men nu när jag tänkr efter så önskar jag verkligen att jag hade haft omull henne haha! 
    Mehh söta onge!!!!! Ja sunt förnuft, min nyser också i armvecket även om hon ibland missar det, men så har vi ju bara haft 3½ år av hårt drillande ihop, ge mig tre till så Min vill gärna klippa sina naglar, men alltså där är jag lite rädd, den e ju vass. Tyst

Freja är den som dukar bordet hos oss, sen hjälps vi åt att röja av. Hon plockar fram tallrikar och allt sånt medans jag gör det sista med maten osv. Dagis har nämt det flera gånger att det märks att hon får hjälpa till hemma, för det är mkt som hon liksom gör naturligt även på dagis. Hon har legat ett år före i utvecklingen sen hon var 1 år, nu har det nog jämnat ut sig lite, skall väl på nån 3½ år kontroll här i sommar. De äldre barnen umgås gärna med henne. Hon slår mig i memory rätt ofta även om hon förlorar ibland också. Tänkte börja spela kort med henne, kortspel är kul

Hon kan skriva sitt namn och hon skriver papa (missar ett p) men ändå. Hon skriver inte mamma, utan Mia, jag heter ia mamma ia blir Mia i hennes värld
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    barbafet skrev 2011-06-10 00:00:48 följande:
    jag skulle inte bry mig. Min sambo är 38 och jag är hans nr 57 ;)
    övning ger färdighet, eller hur?
    Skrattande
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 23:56:28 följande:
    Låter som en ordentliigt bra plan!!!! Lovely! Du har det bra du!
    Jag hoppas det blir bra, har inte testat honom innan, han blir nr........ hehe det behåller jag själv
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-10 00:07:48 följande:
    Mehh söta onge!!!!! Ja sunt förnuft, min nyser också i armvecket även om hon ibland missar det, men så har vi ju bara haft 3½ år av hårt drillande ihop, ge mig tre till så Min vill gärna klippa sina naglar, men alltså där är jag lite rädd, den e ju vass. Tyst

Freja är den som dukar bordet hos oss, sen hjälps vi åt att röja av. Hon plockar fram tallrikar och allt sånt medans jag gör det sista med maten osv. Dagis har nämt det flera gånger att det märks att hon får hjälpa till hemma, för det är mkt som hon liksom gör naturligt även på dagis. Hon har legat ett år före i utvecklingen sen hon var 1 år, nu har det nog jämnat ut sig lite, skall väl på nån 3½ år kontroll här i sommar. De äldre barnen umgås gärna med henne. Hon slår mig i memory rätt ofta även om hon förlorar ibland också. Tänkte börja spela kort med henne, kortspel är kul

Hon kan skriva sitt namn och hon skriver papa (missar ett p) men ändå. Hon skriver inte mamma, utan Mia, jag heter ia mamma ia blir Mia i hennes värld
    Ja men ungar som får hjälpa till hemma lär sig ju ansvar! Gör man det desutom till en vana så väcker det en känlsa av tillhörighet, dom är en del av familjen och dom behövs! Jag har ju 2 grabbar och den ens får man tjata ögonen ur sig på för att han ens ska lyfta arslet från soffan eller datorn, han är världens lataste unge men sen har jag mr Damp också som kompenserar upp allt det där haha och grejen är den att han tycker det är kul, jag förbjuder honom ofta att städa sin brors rum men dom kan komma överens at göra det i smyg och såna saker - allt för att den äldsat ska slippa och för att den yngsta tycker det är kul =/ skruvade ungar kan jag säga...

Duktig tjej! Tjejer brukar ju vara lite snabbare i utvecklingen bra att hon tycker det är kul - bara uppmuntra mera!!! Nu ska jag lämna datorn innan jag somnar sittandes! Godnatt mamma ia {#emotions_dlg.flower}
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-10 00:09:15 följande:
    Jag hoppas det blir bra, har inte testat honom innan, han blir nr........ hehe det behåller jag själv
    Bara att göra, njut medans du kan! Du avlägger väl rapport sen du med?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-10 00:17:08 följande:
    Ja men ungar som får hjälpa till hemma lär sig ju ansvar! Gör man det desutom till en vana så väcker det en känlsa av tillhörighet, dom är en del av familjen och dom behövs! Jag har ju 2 grabbar och den ens får man tjata ögonen ur sig på för att han ens ska lyfta arslet från soffan eller datorn, han är världens lataste unge men sen har jag mr Damp också som kompenserar upp allt det där haha och grejen är den att han tycker det är kul, jag förbjuder honom ofta att städa sin brors rum men dom kan komma överens at göra det i smyg och såna saker - allt för att den äldsat ska slippa och för att den yngsta tycker det är kul =/ skruvade ungar kan jag säga...

Duktig tjej! Tjejer brukar ju vara lite snabbare i utvecklingen bra att hon tycker det är kul - bara uppmuntra mera!!! Nu ska jag lämna datorn innan jag somnar sittandes! Godnatt mamma ia {#emotions_dlg.flower}
    Så lämge hon vill göra saker för att hon tycker det är roligt så uppmuntrar jag henne, är bara så rädd att hon skall få för mkt press och krav för att hon är så mogen som hon är, dagis och jag försöker hjälpas åt där, för även de glömmer ofta hennes låga ålder.

Du har så rätt, ansvar är viktigt och att man får det inbakat med gemenskapen är nog det bästa sättet. Man hör ihop, man gör ihop, familj!

sov gott, säker ligen på återseende Skål
  • Rakad Apa

Hej damer och herrar. Fick ligga igår, men tekniskt sett så blev det ingen "#35". Fick hem en vännina igår som jag brukar strula med ibland, hon är #27 eller #28 så det räknas ju inte om man redan har varit med den personen innan. Men ska ut på lördag igen så då får vi se vad som sker

Svar på tråden Är jag "äcklig"?