• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 09:46:35 följande:

Nej då! Jag äter aldrig frukost

annawestergren skrev 2011-06-15 09:41:52 följande:
    Gillar inte utvecklingen av diskussionen? Ny tycker jag att du är lite fyrkantig!!

Haha, nej då! Inget fel på utvecklingen, ni är underhållande!

Har dessvärre inte blivit nån nr. 35 än

Gråter Nej, jag lider med dig. Hur mår du, kommer du överleva eller har din själ blivit för ren nu, hur svärtar man ner dig igen så du blir som folk, grupp onani eller hur gör man???????

Gillar dock din egenskap med att inte äta frukost... sån onödig uppfinning.. bättre man äter frulle/lunch/middag/kvällsmat ihop vid ett senare tillfälle
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:41:41 följande:
    det är något fel på min kaffemugg, kaffet bara försvinner och jag kan inte minnas att jag svalt det. Tror ni det spökar här hemma????  Spöke
    Jag tror det är lammkötten som tar dom. Eller släktingarna. Hur länge har de suttit i bilen nu? Kaffe-dags strax?
    Eller hamster/hunden/råttan/pungen.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 10:43:31 följande:
    Nja... jag tror isåfall att man får ha med sig ett läkarintyg att uppvisa.
    Som man liksom visar tex busschaufören så han vet att det är okej att man åker buss med bakfyllnad utan att det blir en massa thafs.. smart
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 10:44:58 följande:
    Jag tror det är lammkötten som tar dom. Eller släktingarna. Hur länge har de suttit i bilen nu? Kaffe-dags strax?
    Eller hamster/hunden/råttan/pungen.
    Bad en bärgare föra bort dom innan måndag kl 12 och när jag tittade ut 12:05 var dom borta och således inte längre mitt bekymmer....

Byrackan ala mördarRåttan är dom kvar och idag har hon praktiserat städtant också, multifunktionell hund detta, alla som inte dör av pälschock borde ha en sån i sitt hushåll OCH har man dessutom katter så behöver man inte heller tömma kattlådan på skit, det ordnar städråttan så bra så
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:45:35 följande:
    Som man liksom visar tex busschaufören så han vet att det är okej att man åker buss med bakfyllnad utan att det blir en massa thafs.. smart
    Ja precis. Busschauffören måste ju få veta varför man sitter så konstigt i bussen och liksom "lyfter" upp röven eftersom man har en stor tampong där. Då är det bättre att man förklar för busschauffören så att han/hon slipper gå och grubbla på det hela dagen. Glad
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 10:51:58 följande:
    Ja precis. Busschauffören måste ju få veta varför man sitter så konstigt i bussen och liksom "lyfter" upp röven eftersom man har en stor tampong där. Då är det bättre att man förklar för busschauffören så att han/hon slipper gå och grubbla på det hela dagen. Glad
    Ja och så vet dom ju sen varfr de är rödbruna fläckar på sitsen också och slipper grubbla öve rdet hela dagen efter....
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:47:42 följande:
    Bad en bärgare föra bort dom innan måndag kl 12 och när jag tittade ut 12:05 var dom borta och således inte längre mitt bekymmer....

Byrackan ala mördarRåttan är dom kvar och idag har hon praktiserat städtant också, multifunktionell hund detta, alla som inte dör av pälschock borde ha en sån i sitt hushåll OCH har man dessutom katter så behöver man inte heller tömma kattlådan på skit, det ordnar städråttan så bra så
    Snabba ryck där. Bärgaren gillade feta släktingar.

Men om MördarRåttan som även kallad Pungfångaren inte vill fortsätta städa då? Och dessutom piskar katten med i-poden så att katten brister ut i skönsång och härmar Loket Olsson när han går på toaletten. Om då jultomten kommer in och se att du inte har morgonrocken på fötterna, tror du inte att grannen Göran blir avundsjuk då och kräver att du ska dela med dig av dina tamponger så att han kan stoppa dom i armhålan en dag när det har slutat regna?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 10:56:47 följande:
    Snabba ryck där. Bärgaren gillade feta släktingar.

Men om MördarRåttan som även kallad Pungfångaren inte vill fortsätta städa då? Och dessutom piskar katten med i-poden så att katten brister ut i skönsång och härmar Loket Olsson när han går på toaletten. Om då jultomten kommer in och se att du inte har morgonrocken på fötterna, tror du inte att grannen Göran blir avundsjuk då och kräver att du ska dela med dig av dina tamponger så att han kan stoppa dom i armhålan en dag när det har slutat regna?
    Lägger en ob i grannens brevlåda dagligen för att hålla honom på gott humör, har fungerat i snart 6 månader så

Kör aldrig förbi lok här, bara bussar och lastbilar OCH motorcyklar *ler saligt* och *snigelspårar* Tungan ute

Träffade tomten igår, visste ni att han kör lastbil för schenker alla andra dagar om året OCH så har han bara lätt skäggstuff så här års, mörkt... Så sparar han ut det till december, kliver ner i den stora röda och delar ut paket, precis som för schenker, fast med hjälp av olika män som heter nisse och några renar då...
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:56:42 följande:
    Ja och så vet dom ju sen varfr de är rödbruna fläckar på sitsen också och slipper grubbla öve rdet hela dagen efter....
    Ja. Eller hur?! Så slipper han tro att det är Choklad ala Hallon och smaka lite. Då vet han att han inte ska smaka utan låta det ligga kvar.

Om du undrar varför jag könsbestämde busschauffören till "han" så var det för att jag gjorde en tvångkastering på henne då hon tittade på min katt som inte hade några kläder. Jag var rädd att hon kände sexuellt begär till min katt och var tvungen att ingripa snabbt. Jag skulle just skära av henne könsdelen då en snopp kom flygande. Jag visste inte vad jag skulle göra med snoppen, så jag sydde fast den på henne så att hon blev en man. Men var inte orolig - hon gillar't.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:01:02 följande:
    Ja. Eller hur?! Så slipper han tro att det är Choklad ala Hallon och smaka lite. Då vet han att han inte ska smaka utan låta det ligga kvar.

Om du undrar varför jag könsbestämde busschauffören till "han" så var det för att jag gjorde en tvångkastering på henne då hon tittade på min katt som inte hade några kläder. Jag var rädd att hon kände sexuellt begär till min katt och var tvungen att ingripa snabbt. Jag skulle just skära av henne könsdelen då en snopp kom flygande. Jag visste inte vad jag skulle göra med snoppen, så jag sydde fast den på henne så att hon blev en man. Men var inte orolig - hon gillar't.
    Ja klart hon gillar, hon har ju en egen att pilla på jämt.. Jag vil oxå ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes *avis*

Åhh vad jag blev sugen på den dark marabou / rasberry, så god till kaffet!! Tungan ute

Hur skall jag palla med min surunge idag.. Hur gör man trolldeg?? Tänkte trolla bort henne med lite sånt kanske???
Svar på tråden Är jag "äcklig"?