• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:47:42 följande:
    Bad en bärgare föra bort dom innan måndag kl 12 och när jag tittade ut 12:05 var dom borta och således inte längre mitt bekymmer....

Byrackan ala mördarRåttan är dom kvar och idag har hon praktiserat städtant också, multifunktionell hund detta, alla som inte dör av pälschock borde ha en sån i sitt hushåll OCH har man dessutom katter så behöver man inte heller tömma kattlådan på skit, det ordnar städråttan så bra så

">

Ingen kattlåda här inte!

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:06:50 följande:
    Ja klart hon gillar, hon har ju en egen att pilla på jämt.. Jag vil oxå ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes *avis*

Åhh vad jag blev sugen på den dark marabou / rasberry, så god till kaffet!! Tungan ute

Hur skall jag palla med min surunge idag.. Hur gör man trolldeg?? Tänkte trolla bort henne med lite sånt kanske???
    Gå till Second hand varje dag och var snabb när hon väl lämnat den, så att ingen annan köper den.

Snuskis. :P

Du kan låsa in henne på rummet. Sedan kan du starta en tråd på familjeliv och fråga om det var okej.
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-15 11:08:37 följande:

">

Ingen kattlåda här inte!
    hahahahhaaaa mina tar gärna handfatet eller duschen och pinkar i, om det tycker att hunden gjort ett dåligt jobb med lådorna...

Cool katt!!!! Skrattande
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:59:58 följande:
    Lägger en ob i grannens brevlåda dagligen för att hålla honom på gott humör, har fungerat i snart 6 månader så

Kör aldrig förbi lok här, bara bussar och lastbilar OCH motorcyklar *ler saligt* och *snigelspårar* Tungan ute

Träffade tomten igår, visste ni att han kör lastbil för schenker alla andra dagar om året OCH så har han bara lätt skäggstuff så här års, mörkt... Så sparar han ut det till december, kliver ner i den stora röda och delar ut paket, precis som för schenker, fast med hjälp av olika män som heter nisse och några renar då...
    åj. ja visste inte... nu ska jag lämna min önskelista nästa gång det kommer en sådan där schenker bil då. Och säga att jag vill sitta i knä och klappa skägget. Tror nog leverantören kommer gilla det.
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:06:50 följande:
    Ja klart hon gillar, hon har ju en egen att pilla på jämt.. Jag vil oxå ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes *avis*

Åhh vad jag blev sugen på den dark marabou / rasberry, så god till kaffet!! Tungan ute

Hur skall jag palla med min surunge idag.. Hur gör man trolldeg?? Tänkte trolla bort henne med lite sånt kanske???
    Stäng in henne i badrummet och slå på vattnet så ska du få se att hon har så kul att hon stannar ett par timmar - hur det ser ut när hon är klar det svarar jag inte för men det är bra - hon är väl tillräckligt gammal för att kunna hoppa i/ur badkar/gå i och ur dusch själv va? (med vatten i/på?) Eller så köper du fingerfärg! Roooligt då kan du bada med henne så målar ni på varandra!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:09:39 följande:
    Gå till Second hand varje dag och var snabb när hon väl lämnat den, så att ingen annan köper den.

Snuskis. :P

Du kan låsa in henne på rummet. Sedan kan du starta en tråd på familjeliv och fråga om det var okej.
    hehehe läste den igår och klev ur direkt.. Kände att min hjärna fick en flipp flopp inom sig....

Åhh köpa löspenis... Mmmmmmm....... jag är ju lösaktig så det kan ju passa fint
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:09:39 följande:
    Hahah det skulle vara nåt!!!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:10:59 följande:
    hahahahhaaaa mina tar gärna handfatet eller duschen och pinkar i, om det tycker att hunden gjort ett dåligt jobb med lådorna...

Cool katt!!!! Skrattande
    Hahah ja, en sån katt skule jag kunna tänka mig men jag tycke det är dåligt att den inte torkar sig i arslet och spolar också - fan allt ska man behöva göra åt dom!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:12:57 följande:
    åj. ja visste inte... nu ska jag lämna min önskelista nästa gång det kommer en sådan där schenker bil då. Och säga att jag vill sitta i knä och klappa skägget. Tror nog leverantören kommer gilla det.
    Gahh de hade jag lätt kunnat göra på denna tomten.. fan han är så Hmmmm rar och söt Oskyldig
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:16:27 följande:
    Gahh de hade jag lätt kunnat göra på denna tomten.. fan han är så Hmmmm rar och söt Oskyldig
    Nu är det ett par st hörru du - dela med dig! Budkillen, trädgårdsskötaren, fb-lammet och ja jag vet inte...
Svar på tråden Är jag "äcklig"?