• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-15 11:13:22 följande:
    Stäng in henne i badrummet och slå på vattnet så ska du få se att hon har så kul att hon stannar ett par timmar - hur det ser ut när hon är klar det svarar jag inte för men det är bra - hon är väl tillräckligt gammal för att kunna hoppa i/ur badkar/gå i och ur dusch själv va? (med vatten i/på?) Eller så köper du fingerfärg! Roooligt då kan du bada med henne så målar ni på varandra!
    Hon har badat badkar själv sen strax innan hon var ett år, en av hundarna satt och vaktade så ja kunde plocka och greja lite samtidigt. Idag har vi bara dusch och jag har gjort missen att låta henne duscha själv ibland.. så numera är mitt balsam slut, hennes hello kitty tvål är tom och ja resten tänker jag inte ens gå in på!!! Men barn är helt klart fyndiga som få! Obestämd

Fingerfärg har vi, förr satte jag fast pappret på kaklet ovanför badkaret och lade färg på kanten så fick hon måla och dona och jag behövde inte tänka på att få färg överallt förutom i badrummet då, men de var ju lätt att sanera sen

men seriöst vart kan man hitta recept på trolldeg, tänkte man kunde knådat sånt och sen måla med vattenfärger i helgen typ, min helg denna juh.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:20:51 följande:
    Hon har badat badkar själv sen strax innan hon var ett år, en av hundarna satt och vaktade så ja kunde plocka och greja lite samtidigt. Idag har vi bara dusch och jag har gjort missen att låta henne duscha själv ibland.. så numera är mitt balsam slut, hennes hello kitty tvål är tom och ja resten tänker jag inte ens gå in på!!! Men barn är helt klart fyndiga som få! Obestämd

Fingerfärg har vi, förr satte jag fast pappret på kaklet ovanför badkaret och lade färg på kanten så fick hon måla och dona och jag behövde inte tänka på att få färg överallt förutom i badrummet då, men de var ju lätt att sanera sen

men seriöst vart kan man hitta recept på trolldeg, tänkte man kunde knådat sånt och sen måla med vattenfärger i helgen typ, min helg denna juh.
    http://www.alltforforaldrar.se/page/artikel/gor-egen-play-doh-och-trolldeg

Mina ungar badade i hallen en gång när jag stack ner ill tvättstugan för ett par år sen! det var roligt!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 11:20:41 följande:
    Nu är det ett par st hörru du - dela med dig! Budkillen, trädgårdsskötaren, fb-lammet och ja jag vet inte...
    ....O tomten och släkten och Invalidsnorren och Göstas dansband och...
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:15:32 följande:
    hehehe läste den igår och klev ur direkt.. Kände att min hjärna fick en flipp flopp inom sig....

Åhh köpa löspenis... Mmmmmmm....... jag är ju lösaktig så det kan ju passa fint
    Lösaktig kvinna+löspenis+lös i magen = lösning!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 11:16:27 följande:
    Gahh de hade jag lätt kunnat göra på denna tomten.. fan han är så Hmmmm rar och söt Oskyldig
    Han kanske tycker det samma om dig! :D Du får akta dig så han inte slår in dig i ett paket och Schenker bort dig.
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-15 11:20:41 följande:
    Nu är det ett par st hörru du - dela med dig! Budkillen, trädgårdsskötaren, fb-lammet och ja jag vet inte...
    Faktum är att även DHL killen är ju söt och rara, så två budkillar, två lamm varav en sköter trädgården..

Vad saknas, en kock kanske och en städpojke som komplement till städhunden Obestämd

men dig skulle jag gladeligen dela dom alla, hela sommaren så du fick blomma ut och bara vara anna hela dagen lång
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-15 10:19:18 följande:
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 09:46:35 följande:

Haha, nej då! Inget fel på utvecklingen, ni är underhållande!

Har dessvärre inte blivit nån nr. 35 än

Hm... typiskt, men det betyder att jag fortfarande har en chans alltså?!
    Såklart! {#emotions_dlg.flower}
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:12:41 följande:
    Faktum är att även DHL killen är ju söt och rara, så två budkillar, två lamm varav en sköter trädgården..

Vad saknas, en kock kanske och en städpojke som komplement till städhunden Obestämd

men dig skulle jag gladeligen dela dom alla, hela sommaren så du fick blomma ut och bara vara anna hela dagen lång
    DHL? Där jobbar jag med
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:26:08 följande:
    Lösaktig kvinna+löspenis+lös i magen = lösning!
    Lavenemang

Finnemang menade jag jö!
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 12:46:21 följande:
    DHL? Där jobbar jag med
    Ehhh Tyst Hmmm men du kör inte budbil va.. Fan jag dör om om du heter Rickard och kör budbil!!! Så nu har vi bestämt att du heter Stina och kör traktor! Okej!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?