• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-15 13:35:15 följande:
    Nejdå; säg såhär till körskolläraren: Om jag misslyckas så får jag utlösning.

Jag lovar han kommer inte att låta dig misslyckas.
    Tvärtom menade jag ju
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 13:25:50 följande:
    Nej då! Inte budbil, så du kan slappna av! Haha, snällt att ge mig ett tjejnamn
    Tänkte att du kanske kom till nr 35 raskt om du hette Stina.. testa presentera dig som Stina nästa gång.. om tjejen har humor så lär hon garva och 90% är redan inne

Andas dook ut och känner mig nöjd med att jag kan fortsätta dricka förmiddags kaffe och flukta efter killarna vid butiken
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 13:14:13 följande:
    Haha, mår fint! Min själ är redan svart som synden. Så ingen anledning till oro!
    Jag sover hellre 20 minuter extra än att ¨gå upp tidigare och käka frulle. Skönt att sova jue!
    {#emotions_dlg.djavulsk} I like you... see you in hell then.. Your hot, im hot.... lets start a fire
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-15 13:14:16 följande:

Jaa här kommer jag å. The evil twin, das psykopatjävel, wööö.

Nå, jag har klivit upp tidigt idag (nyss faktiskt) och ätit frukost och bajsat.
    Ledig som fan hela dagen. (Faktiskt ledig som fan ända tills lördag, för jag är lite sjuk)
    Ikväll kommer min bror, det blir najs för jag saknar honom väldigt mycket och jag tycker han har umgåtts alldeles fullt tillräckligt med sitt studentfirande och sin flickvän nu.

Igår fick jag ställa in en körlektion på MC pga sjukdom. Och på fredag ska jag göra riskutbildning 2, ni vet, motsvarigheten till halkbana, fast med mc. Jag är nervös som en gris, för jag har bara kört 6 lektioner av 8. En missade jag pga att jag var sjuk och den sista skulle jag haft nu på fredag men det krockade med risktvåan, och denna tiden var den enda de hade inom en rimlig tid.

Min körlärare säger att jag ska åka, för jag fixar det. Jag dödar honom om han har fel. Gråter

Högger tag i förskäraren och min rostiga osthyvel... i will help you kill him... and enjoy every moment of it!

*håller tummarna och krullar ihop tårna för dig*

Om det skulle behövas så kan jag tänka mig att offra några framtida synder och klämma fast en tenor mellan knäskålarna till du får ditt körkort!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 13:19:22 följande:
    Ja det får du vara. Och om han ser dig då springer du ut och skriker "Akta dig! Jag har en nakenhet och jag vet inte vad jag ska göra med den". :O
    hahahhahahhahaaaaa... funderar på att skola om mig till blottare. någon som vet hur man går till väga??

Fick en sjuk lust att starta en tråd om det
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 16:12:03 följande:
    hahahhahahhahaaaaa... funderar på att skola om mig till blottare. någon som vet hur man går till väga??

Fick en sjuk lust att starta en tråd om det
    Köp en trenchrock. Ta av dig alla kläder. Ta på rocken. Done.

Gör det, åh snälla, gör det. Jag lovar att kommentera 24/7 i den tråden om du lägger upp en nakenbild efter 1000:e inlägget.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 16:16:30 följande:
    Köp en trenchrock. Ta av dig alla kläder. Ta på rocken. Done.

Gör det, åh snälla, gör det. Jag lovar att kommentera 24/7 i den tråden om du lägger upp en nakenbild efter 1000:e inlägget.
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m59513701.html

där är den Oskyldig
  • HäckHäxan

Va fan jag tror de är någon annan när jag ser kitty bilden, snacka om att vara van vid sitt eget arsle alltså

• annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 13:25:50 följande:
    Nej då! Inte budbil, så du kan slappna av! Haha, snällt att ge mig ett tjejnamn
    Alla tror ju redan att du är tjej ju!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-15 16:29:20 följande:
    Alla tror ju redan att du är tjej ju!
    Skäms Jag trodde det......

Men nu vet jag bättre
Svar på tråden Är jag "äcklig"?