• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 11:27:34 följande:
    Han kanske tycker det samma om dig! :D Du får akta dig så han inte slår in dig i ett paket och Schenker bort dig.
    ja skall vara väldans försiktig nästa gång jag ser honom, typ imorgon när jag dricker kaffe på stället han lossar på...

Fast det borde vara bättre att bli bort schenkt än att dela sitt liv med Marcus Schenkenberg eller hur! Förvånad
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:43:36 följande:
    Gråter Nej, jag lider med dig. Hur mår du, kommer du överleva eller har din själ blivit för ren nu, hur svärtar man ner dig igen så du blir som folk, grupp onani eller hur gör man???????

Gillar dock din egenskap med att inte äta frukost... sån onödig uppfinning.. bättre man äter frulle/lunch/middag/kvällsmat ihop vid ett senare tillfälle
    Haha, mår fint! Min själ är redan svart som synden. Så ingen anledning till oro!
    Jag sover hellre 20 minuter extra än att ¨gå upp tidigare och käka frulle. Skönt att sova jue!
  • Tonx

Jaa här kommer jag å. The evil twin, das psykopatjävel, wööö.

Nå, jag har klivit upp tidigt idag (nyss faktiskt) och ätit frukost och bajsat.
    Ledig som fan hela dagen. (Faktiskt ledig som fan ända tills lördag, för jag är lite sjuk)
    Ikväll kommer min bror, det blir najs för jag saknar honom väldigt mycket och jag tycker han har umgåtts alldeles fullt tillräckligt med sitt studentfirande och sin flickvän nu.

Igår fick jag ställa in en körlektion på MC pga sjukdom. Och på fredag ska jag göra riskutbildning 2, ni vet, motsvarigheten till halkbana, fast med mc. Jag är nervös som en gris, för jag har bara kört 6 lektioner av 8. En missade jag pga att jag var sjuk och den sista skulle jag haft nu på fredag men det krockade med risktvåan, och denna tiden var den enda de hade inom en rimlig tid.

Min körlärare säger att jag ska åka, för jag fixar det. Jag dödar honom om han har fel. Gråter

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:46:54 följande:
    Lavenemang

Finnemang menade jag jö!
    Haha! Ska göra det någon gång. Det verkar så skööönt! Oskyldig
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:48:44 följande:
    Ehhh Tyst Hmmm men du kör inte budbil va.. Fan jag dör om om du heter Rickard och kör budbil!!! Så nu har vi bestämt att du heter Stina och kör traktor! Okej!
    Hahahahaha!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:50:15 följande:
    ja skall vara väldans försiktig nästa gång jag ser honom, typ imorgon när jag dricker kaffe på stället han lossar på...

Fast det borde vara bättre att bli bort schenkt än att dela sitt liv med Marcus Schenkenberg eller hur! Förvånad
    Ja det får du vara. Och om han ser dig då springer du ut och skriker "Akta dig! Jag har en nakenhet och jag vet inte vad jag ska göra med den". :O
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-15 13:14:16 följande:

Jaa här kommer jag å. The evil twin, das psykopatjävel, wööö.

Nå, jag har klivit upp tidigt idag (nyss faktiskt) och ätit frukost och bajsat.
    Ledig som fan hela dagen. (Faktiskt ledig som fan ända tills lördag, för jag är lite sjuk)
    Ikväll kommer min bror, det blir najs för jag saknar honom väldigt mycket och jag tycker han har umgåtts alldeles fullt tillräckligt med sitt studentfirande och sin flickvän nu.

Igår fick jag ställa in en körlektion på MC pga sjukdom. Och på fredag ska jag göra riskutbildning 2, ni vet, motsvarigheten till halkbana, fast med mc. Jag är nervös som en gris, för jag har bara kört 6 lektioner av 8. En missade jag pga att jag var sjuk och den sista skulle jag haft nu på fredag men det krockade med risktvåan, och denna tiden var den enda de hade inom en rimlig tid.

Min körlärare säger att jag ska åka, för jag fixar det. Jag dödar honom om han har fel. Gråter

Åh, lycka till med körkortet! {#emotions_dlg.flower}
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:48:44 följande:
    Ehhh Tyst Hmmm men du kör inte budbil va.. Fan jag dör om om du heter Rickard och kör budbil!!! Så nu har vi bestämt att du heter Stina och kör traktor! Okej!
    Nej då! Inte budbil, så du kan slappna av! Haha, snällt att ge mig ett tjejnamn
  • Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-15 13:21:26 följande:
    Åh, lycka till med körkortet! {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Jag kommer dö om jag failar. Jag känner att jag har press på mig som klarade B-kortet på första försöket. Jag menar, jag borde ju kunna det här med trafik.
    Jag avskyr teorin, seriöst, det är pinsamt, den är skitsvår. Jag borde inte ha körkort om man ska utgå från de där jävla teoriövningarna!!!!!
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-15 13:29:46 följande:
    Tack! Jag kommer dö om jag failar. Jag känner att jag har press på mig som klarade B-kortet på första försöket. Jag menar, jag borde ju kunna det här med trafik.
    Jag avskyr teorin, seriöst, det är pinsamt, den är skitsvår. Jag borde inte ha körkort om man ska utgå från de där jävla teoriövningarna!!!!!
    Nejdå; säg såhär till körskolläraren: Om jag misslyckas så får jag utlösning.

Jag lovar han kommer inte att låta dig misslyckas.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?