• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 01:34:52 följande:
    Meh joooooooooooo en SÖNDERKLIPPT maidentröja! Det kan få vara fågeln PIIP istället då! Nöjd???
    Vem fan är PIIP?? Så har tant fått ligga nåt på sistone? Själv är det fortfarande #34, damn!!! Cool
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 01:37:10 följande:
    Vem fan är PIIP?? Så har tant fått ligga nåt på sistone? Själv är det fortfarande #34, damn!!! Cool
    Piip är den gula lilla fågeln som den svartvita katten alltid försöker äta upp men alltid misslyckas och får stryk av sin matte! *hallååååååååååååå*

Nope inge ligge här inte Gråter 
    Jag har lagt en förbannelse över dig så du inte KAN ligga med någon förrns jag ar varit nr 35! 
    Good luck Chuck! 
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 01:46:29 följande:
    Piip är den gula lilla fågeln som den svartvita katten alltid försöker äta upp men alltid misslyckas och får stryk av sin matte! *hallååååååååååååå*

Nope inge ligge här inte Gråter 
    Jag har lagt en förbannelse över dig så du inte KAN ligga med någon förrns jag ar varit nr 35! 
    Good luck Chuck! 
    Jaha, men är du säker på att han heter piip? Hade en sån PEZ-grunka när jag var liten med fågeln på, bra skit! Svartvita katten heter för övrigt Sylvester

Aw, stackars! Kyss Men då är du ju oskuld, om man inte har fått ligga på en månad så blir man automatiskt oskuld igen. Det hävdar min syster, jag är dock rätt skeptisk till den teorin.

Förbannelse? Damn you woman!!!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Oj då, får vi se till att ligga snarast!!
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 01:51:36 följande:
    Jaha, men är du säker på att han heter piip? Hade en sån PEZ-grunka när jag var liten med fågeln på, bra skit! Svartvita katten heter för övrigt Sylvester

Aw, stackars! Kyss Men då är du ju oskuld, om man inte har fått ligga på en månad så blir man automatiskt oskuld igen. Det hävdar min syster, jag är dock rätt skeptisk till den teorin.

Förbannelse? Damn you woman!!!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Oj då, får vi se till att ligga snarast!!
    Meh! Vi är ju som värsta perfekta paret - snacka om att komplettera varann! Piip och Sylvester! Så var det ja Cool

Ja alltså mer än 2 månader nu Gråter Jag håller med syste din och hävdar att "tror du mig inte får du helt enkelt testa då"

Aaaah du skulle bara veta - när kommer du??? 
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 02:00:41 följande:
    Meh! Vi är ju som värsta perfekta paret - snacka om att komplettera varann! Piip och Sylvester! Så var det ja Cool

Ja alltså mer än 2 månader nu Gråter Jag håller med syste din och hävdar att "tror du mig inte får du helt enkelt testa då"

Aaaah du skulle bara veta - när kommer du??? 
    Haha, 2 månader är ju en halv evighet!! Du lär ju klättra på väggarna vid det här laget
    För fan, jag kommer snarast! Cool Blir ju stressad nu när du har lagt en förbannelse över mig!
  • HäckHäxan

Åhhh TS har bytt bild, sååå fin sååå

Har försovit mig!!!! Skrikandes Jag hatar att inte få tid så det räcker på morgonen, hela dagen bli bajs när jag måste stressa på morran!!!! Blä..................

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 02:18:22 följande:
    Haha, 2 månader är ju en halv evighet!! Du lär ju klättra på väggarna vid det här laget
    För fan, jag kommer snarast! Cool Blir ju stressad nu när du har lagt en förbannelse över mig!
    Komsi komsi! Enda sättet för dig att bli av med förbannelsen är just att ha sex med mig, ett par gånger eller resten av ditt liv det låter jag förbli osagt! Cool
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 10:20:54 följande:
    Åhhh TS har bytt bild, sååå fin sååå

Har försovit mig!!!! Skrikandes Jag hatar att inte få tid så det räcker på morgonen, hela dagen bli bajs när jag måste stressa på morran!!!! Blä..................
    Tack, har faktiskt den bilden tatuerad på benet Det suger stenhårt att försova sig, jag blir alltid så grinig då!
    Är ledig idag och imorrn, skönt som faaan!!!
    annawestergren skrev 2011-06-16 11:09:42 följande:
    Komsi komsi! Enda sättet för dig att bli av med förbannelsen är just att ha sex med mig, ett par gånger eller resten av ditt liv det låter jag förbli osagt! Cool
    Haha, okey! Men, är du bra i sänghalmen då? Vore ju trist om du låg som en död sill nu när jag har så stora förväntningar
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 16:43:05 följande:
    Tack, har faktiskt den bilden tatuerad på benet Det suger stenhårt att försova sig, jag blir alltid så grinig då!
    Är ledig idag och imorrn, skönt som faaan!!!
    annawestergren skrev 2011-06-16 11:09:42 följande:
    Haha, okey! Men, är du bra i sänghalmen då? Vore ju trist om du låg som en död sill nu när jag har så stora förväntningar
    Jag blir också lätt lack de dagarna.. men den återhämtade sig bra. var på utvecklingssamtal för mini allt var bra där.... sen sov jag lite på en gräsmatta i centrum medans jag väntade på att tiden skulle gå så ja kunde hämta mini från dagis... då ringer min mormor och berättar att hon köpt jordgubbar som hon lämnat till mini på dagis, så dom och grädde har vi just smaskat i oss i trädgården. tror mina grannar hatar mig eller älskar mig, för är jag inte ut eoch röjer i min fula morgonrock så går jag i trosor och t-shirt
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Tonx

Aaah, gud vad trött jag är.
    Blev akut döless på stan igårkväll så 22.00 tog jag och brorsan fiskespöna och drog till stugan. Låg i båten till klockan 3 på morgonkvisten och sen somnade man med en cider i näven på soffan, stinkande av myggmedel, bensin och fisk.
    Vakna mer än lovligt sent och la mig således på bryggan och metade några timmar innan jag ansåg att jag kunde åka hem.
    Älskade tystnad bland bergen. Varför får jag inte bo ute i skogen jämt för?

Svar på tråden Är jag "äcklig"?