• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan

Så¨nu idkas det barnarbete här hemma. Min treåring skrubbar potatis så vi kan få middag här

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 16:29:20 följande:
    Alla tror ju redan att du är tjej ju!
    Va är ts inte en tjej? Nu gråter alla mina 15 kaniner eftersom dom har blivit lureriknullade.

Stackars dom!!!! Gråter
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 17:05:47 följande:
    Va är ts inte en tjej? Nu gråter alla mina 15 kaniner eftersom dom har blivit lureriknullade.

Stackars dom!!!! Gråter
    Ja jag säger ju det, hon går runt med strap-on och utger sig för att vara kille, jag känner mig också lurad!!!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 21:45:09 följande:
    Ja jag säger ju det, hon går runt med strap-on och utger sig för att vara kille, jag känner mig också lurad!!!
    Inte ok!!!! Hur kan man bara göra något sådant??!! Och hon äter inte frukost heller, så jag tror det har med snoppen att göra. Att hon inte vill ha frukost. Något lurt är det där med frukosten. Och hon påstår sig bajsa på jobbet FAST hon inte äter frukost. Hur är det möjligt? Alla vet att man bajsar efter att man äter. Förvånad
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 22:21:41 följande:
    Inte ok!!!! Hur kan man bara göra något sådant??!! Och hon äter inte frukost heller, så jag tror det har med snoppen att göra. Att hon inte vill ha frukost. Något lurt är det där med frukosten. Och hon påstår sig bajsa på jobbet FAST hon inte äter frukost. Hur är det möjligt? Alla vet att man bajsar efter att man äter. Förvånad
    Det är lögn! Det är buffelsvans och bågfil! Mössor på Magnus Uggla och ståfräs med Slappfan och Christmas!!!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 16:20:08 följande:
    Va fan jag tror de är någon annan när jag ser kitty bilden, snacka om att vara van vid sitt eget arsle alltså
    Tänk om du skulle börja kommentera dig själv och sen inser att du är skitzofren?????
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 16:38:25 följande:
    Så¨nu idkas det barnarbete här hemma. Min treåring skrubbar potatis så vi kan få middag här
     Jag gillar stilen!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 23:02:00 följande:
    Det är lögn! Det är buffelsvans och bågfil! Mössor på Magnus Uggla och ståfräs med Slappfan och Christmas!!!
    Ja, och tandborstar på Thomas di Levas huvud och råttor i mikrovågsugnen utan lock och jag vet inte vad. Nä, tacka vet jag på min tid när alla var spetälska och hade telefoner på axlarna och meloner på fötterna och allt var frid och fröjd.
  • Shitzu

äsch, det har väl inte jag med o göra.. jag vet en som legat med 50 pers före 25års ålder så.... eller var det 25pers före 50...? hmm ..

• LucyStacy
    Shitzu skrev 2011-06-15 23:07:01 följande:
    äsch, det har väl inte jag med o göra.. jag vet en som legat med 50 pers före 25års ålder så.... eller var det 25pers före 50...? hmm ..
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 23:04:53 följande:
    Ja, och tandborstar på Thomas di Levas huvud och råttor i mikrovågsugnen utan lock och jag vet inte vad. Nä, tacka vet jag på min tid när alla var spetälska och hade telefoner på axlarna och meloner på fötterna och allt var frid och fröjd.
    Jajjemen - jag blir helt förbufflad när lögnerna blir värre än 67-åriga Rupert sjnger Christmas carrols i lammsteken! ojojoj kan inte ens tänka tanken på om Mord Gorgon skulle bevattna denna fullpackade Shenker-tomte!!! Och DHL snackar om att vara nerkyld!!!!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?