• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Joppelina
    Rakad Apa skrev 2011-07-06 14:15:16 följande:
    8 MÅNADER???? VARFÖR??? Förvånad Jag hade nog avlidit om jag hade varit utan sex sååå länge! Fy fan! Jag hade samma kvinna i 2,5 år fram till oktober förra året, efter det så har jag varit med 10 st så det blir väl ungefär 1 st / månaden om man slår ut det. Ganska lagom.
    Självvalt efter lite väl promiskuöst leverne Flört

Behövde en paus och gjorde det valet,, lite inspirerad av SLAA tankegång
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-07-06 14:19:32 följande:
    Självvalt efter lite väl promiskuöst leverne Flört

Behövde en paus och gjorde det valet,, lite inspirerad av SLAA tankegång

Haha, kan man få nog av promiskuöst leverne ?
    Vad är SLAA?? Drömmer
  • Frida Josefin

Jag är 22 år och har haft sex med 2 st. Då räknar jag inte med oralsex. Isf har jag haft 4 st.
    Känner mig som en hora.. Nej, jag skojar inte:(
    Detta pga att jag inte haft ett förhållande med ngn av killarna.

• Rakad Apa
    Frida Josefin skrev 2011-08-02 19:57:17 följande:
    Jag är 22 år och har haft sex med 2 st. Då räknar jag inte med oralsex. Isf har jag haft 4 st.
    Haha, what?? Seriöst!? Vad spelar det för roll om man har sex i ett förhållande eller ej?

Har i skrivande stund haft sex med 36 stycken, alltså 2 mer efter att jag skriv tråden. Jag känner mig inte som en hora
  • Anonym (...)
    Rakad Apa skrev 2011-08-02 20:28:52 följande:
    Haha, what?? Seriöst!? Vad spelar det för roll om man har sex i ett förhållande eller ej?

Har i skrivande stund haft sex med 36 stycken, alltså 2 mer efter att jag skriv tråden. Jag känner mig inte som en hora
    Jag känner faktiskt samma sak. Har haft ett ONS och hade fruktansvärd ångest efteråt och kände mig riktigt horig.
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-07-06 00:47:31 följande:
    Woohoo, #35 är avklarad!!
    Skål
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Frida Josefin skrev 2011-08-02 19:57:17 följande:
    Men lägg av. Kliv ur den där överpräktiga normen istället. Det där är oftast bara dumma inlärda tankar. Antar att du hade sex frivillig och ville det, om svaret är ja och det var skönt, så sluta häng upp dig på det.

Man skall knulla vem man vill för att man vill, för att det är skönt och man mår bra av sex.
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-08-02 20:28:52 följande:

Fast lite slampig kanske Drömmer
  • Anonym (hum..)

Äcklig? Nej. Slampig? Ja det tycker jag nog.

Dessutom är jag lite förundrad över folk som har haft sex med så många olika partners. Är ni inte rädda för sjukdommar? Graviditet? Är det bara "lek" för er eller tänker ni någonsin på riskerna?

• HäckHäxan
    Anonym (hum..) skrev 2011-08-02 20:44:24 följande:
    Äcklig? Nej. Slampig? Ja det tycker jag nog.

Dessutom är jag lite förundrad över folk som har haft sex med så många olika partners. Är ni inte rädda för sjukdommar? Graviditet? Är det bara "lek" för er eller tänker ni någonsin på riskerna?
    Finns något som heter kondom,, inte någon ny uppfinning direkt men nu vet du iaf att det finns. Solig
Svar på tråden Är jag "äcklig"?