• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 16:43:05 följande:
    Haha, okey! Men, är du bra i sänghalmen då? Vore ju trist om du låg som en död sill nu när jag har så stora förväntningar
    <--------------- Död sill! Ledsen, men du kanske vill lära mig hur man gör?
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-16 19:31:40 följande:
    Aaah, gud vad trött jag är.
    Blev akut döless på stan igårkväll så 22.00 tog jag och brorsan fiskespöna och drog till stugan. Låg i båten till klockan 3 på morgonkvisten och sen somnade man med en cider i näven på soffan, stinkande av myggmedel, bensin och fisk.
    Vakna mer än lovligt sent och la mig således på bryggan och metade några timmar innan jag ansåg att jag kunde åka hem.
    Älskade tystnad bland bergen. Varför får jag inte bo ute i skogen jämt för?
    Ska vi flytta???
  • Anonym

Har pojkvän sen snart två år tillbaka, är 19 nu men när jag var 17 hade jag haft sex med 24 stycken olika. Jag förstår inte varför det skulle vara äckligt att ha sex ofta med olika personer.

• LivL
    Grönöga skrev 2011-06-06 21:09:34 följande:
    Man knullar väl med hur många och vem man vill, eller har jag missat nåt?
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-06 21:13:11 följande:
    Hahaha, jag är helt fascinerad över att det faktiskt finns folk som röstar Ja! 

Hur kan man vara äcklig bara pga antalet sexpartners?  
  • Joppelina
    Rakad Apa skrev 2011-07-06 00:47:31 följande:
    Woohoo, #35 är avklarad!!
    Meh nu är du superduperäcklig jueee Kräks

Vem var den olyckliga? Flört
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-07-06 01:12:09 följande:
    Meh nu är du superduperäcklig jueee Kräks

Vem var den olyckliga? Flört

Haha, jag trivs med att vara "äcklig" Flört

Olyckliga?  Hon är en tjej från Iran som jag har börjat dejta. Asfin! Blev förvånad, jag trodde att alla tjejer därifrån var muslimer och gick runt i slöja, men icke! Hon är både piercad och tatuerad, nice surprize! En tjej i min smak med andra ord!
  • Joppelina
    Rakad Apa skrev 2011-07-06 08:00:51 följande:
    Haha, jag trivs med att vara "äcklig" Flört

Olyckliga?  Hon är en tjej från Iran som jag har börjat dejta. Asfin! Blev förvånad, jag trodde att alla tjejer därifrån var muslimer och gick runt i slöja, men icke! Hon är både piercad och tatuerad, nice surprize! En tjej i min smak med andra ord!
    Tänkte att vara med en superdupeäcklig psychonaut kan väl göra vem som helst olycklig,, eller,,, nu blev det fel igen,,,  Drömmer

Låter kanon med tjejen. De flesta Iranier jag känner är inte muslimer och är väl som vem som helst, men många flydde ju därifrån efter revolutionen. Kanske det stannar vid  #35 ett tag nu?
    Eftersom jag själv inte outat eller ens vet det exakta antalet så får jag väl starta om på nytt kanske. Hade ju celibat i 8 månader fram till maj. Och då ligger jag på +2 i dagsläget Flört
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-07-06 09:04:59 följande:
    Tänkte att vara med en superdupeäcklig psychonaut kan väl göra vem som helst olycklig,, eller,,, nu blev det fel igen,,,  Drömmer

Låter kanon med tjejen. De flesta Iranier jag känner är inte muslimer och är väl som vem som helst, men många flydde ju därifrån efter revolutionen. Kanske det stannar vid  #35 ett tag nu?
    Eftersom jag själv inte outat eller ens vet det exakta antalet så får jag väl starta om på nytt kanske. Hade ju celibat i 8 månader fram till maj. Och då ligger jag på +2 i dagsläget Flört

Haha, tack för den! Du är nog omedvetet ond! Cool

Om vi fortsätter att dejta så lär det stanna vid #35, hon verkar vara en kanontjej! Time will tell.
    Jag känner ingen Iranier förutom henne, så jag hade ingen aning om det. Däremot så känner jag en del turkar och några irakier och de är muslimer. Blev förvånad när hon sa att hon var från Iran eftersom hon är så ljus i huden, men hon sa att hon var persier och dom är väl lite ljusare än araber(?)

8 MÅNADER???? VARFÖR??? Förvånad Jag hade nog avlidit om jag hade varit utan sex sååå länge! Fy fan! Jag hade samma kvinna i 2,5 år fram till oktober förra året, efter det så har jag varit med 10 st så det blir väl ungefär 1 st / månaden om man slår ut det. Ganska lagom.
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-17 00:53:01 följande:
    <--------------- Död sill! Ledsen, men du kanske vill lära mig hur man gör?

Jag är en bra lärare Cool Men bara så du vet, #35 är redan tagen Förvånad
Svar på tråden Är jag "äcklig"?