• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 23:11:46 följande:
    Jajjemen - jag blir helt förbufflad när lögnerna blir värre än 67-åriga Rupert sjnger Christmas carrols i lammsteken! ojojoj kan inte ens tänka tanken på om Mord Gorgon skulle bevattna denna fullpackade Shenker-tomte!!! Och DHL snackar om att vara nerkyld!!!!
    Ja precis. Man undrar ju hur dom har blivit till? Har deras mammor och pappor haft sådant där 6 eller???!! :O
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 23:13:59 följande:
    Ja precis. Man undrar ju hur dom har blivit till? Har deras mammor och pappor haft sådant där 6 eller???!! :O
    Hövva det hoppas jag verkligen INTE! Inga fler ongar här inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 23:18:22 följande:
    Hövva det hoppas jag verkligen INTE! Inga fler ongar här inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nä, då kommer Fabror Bosse och det tänker vi inte tillåta.

Fersvänn ongar annars kläpper vi av era bennen po erra leksakker.
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 23:28:14 följande:
    Nä, då kommer Fabror Bosse och det tänker vi inte tillåta.

Fersvänn ongar annars kläpper vi av era bennen po erra leksakker.
    Just! Ingen Bosse, ingen hamster, ongarna är fersvänna och leksakkerna återupplivade!! Då är det nästan så du behöver byta alias till Lucky Lucy!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 23:30:41 följande:
    Just! Ingen Bosse, ingen hamster, ongarna är fersvänna och leksakkerna återupplivade!! Då är det nästan så du behöver byta alias till Lucky Lucy!
    o då kan du byta alias till SveaSvensson. Och så gömmer vi oss i en tråd om graveda svannongar do hittar Bosse oss aldrig. Solig
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 23:34:40 följande:
    o då kan du byta alias till SveaSvensson. Och så gömmer vi oss i en tråd om graveda svannongar do hittar Bosse oss aldrig. Solig
    Åh vilken förträfflig idé!! Men tänk om Bosse ligger steget före och gifter sig me hamstern som senare köper villa, volvo och vovve?! Då ligger ju jag risigt till! Näe jag tänker öppna eget och bli tomte!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 23:36:52 följande:
    Åh vilken förträfflig idé!! Men tänk om Bosse ligger steget före och gifter sig me hamstern som senare köper villa, volvo och vovve?! Då ligger ju jag risigt till! Näe jag tänker öppna eget och bli tomte!
    Men då är vi steget före och kallar oss White Trash.?Då tror Farbror Bosse inte sina ögon. Om vi dessutom börjar packa upp tidningar och stoppa dom i ett badkar, ja då måste måttet vara rågat och Fabror Bosse pensionerar sig.
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 23:42:07 följande:
    Men då är vi steget före och kallar oss White Trash.?Då tror Farbror Bosse inte sina ögon. Om vi dessutom börjar packa upp tidningar och stoppa dom i ett badkar, ja då måste måttet vara rågat och Fabror Bosse pensionerar sig.
    Jaa en pensionerad Bosse skule ju vara den ultimata hämnden mot Grannen! Fst jag vet nte riktigt vad grannen gjort, men jag känner ett stort hat mot honom! White Trash - jag gillart! Men då måste vi flytta till husvagnen och bo på stranden hela sommaren med 7 ongar medans vi röker och super iklädda endast trasiga/sönderklippta Iron Maiden-tröjor!!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 00:00:38 följande:
    Jaa en pensionerad Bosse skule ju vara den ultimata hämnden mot Grannen! Fst jag vet nte riktigt vad grannen gjort, men jag känner ett stort hat mot honom! White Trash - jag gillart! Men då måste vi flytta till husvagnen och bo på stranden hela sommaren med 7 ongar medans vi röker och super iklädda endast trasiga/sönderklippta Iron Maiden-tröjor!!
    Va fan!!! Maidentröjor är inte WT!!!!!!!!!! Förvånad
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-16 01:30:05 följande:
    Va fan!!! Maidentröjor är inte WT!!!!!!!!!! Förvånad
    Meh joooooooooooo en SÖNDERKLIPPT maidentröja! Det kan få vara fågeln PIIP istället då! Nöjd???
Svar på tråden Är jag "äcklig"?