• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:38:22 följande:
    När det gäller sex finns inget annat än att det förutsätter kärlek. Allt annat är lösaktigt.
    Men snälla du
    Ja då är jag lösaktig och stolt över att vara det. Kan ju inte komma till en annan slutsats utifrån ditt resonemang.
    Trodde dock mer om dig.
  • Tonx
    Anonym (=)) skrev 2011-06-07 10:29:52 följande:
    Ni som haft sex med många, ställer ni några krav på sexpartnern, t.ex måste han se bra ut? För jag har väldigt sällan träffat potentiiella liggare. Det finns många killar på krogen, i vänskapskretsar osv, men man får ju sålla ut lite. Inte ta första bästa för att få sig ett ligg. (?!)

Ja, jag ställer krav, men inte på utséendet, för jag är en sucker för personligheter.
    De jag haft sex med ser alla olika ut! Jag har haft allt från "fula sluskar" till "modeller", mycket yngre och mycket äldre och några mittemellan.
    Har man bara ett skönt sätt så är jag på!
  • Vildblomman

Här och nu: jag bryr mig inte ett skvatt hur många han hade legat med. Som någon skrev, jag ställer oxå höga krav. Spelar mig ingen roll om någon legat med 1 eller 1000. Sex ska vara bra och övning ger färdighet.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-07 10:40:19 följande:
    Att vara opålitlig och flyktig. I motsats till stabil alltså. Sedan behöver det som sagt inte alls vara så - stämde ju tex inte på min man - men det är intrycket jag får av sådana människor.
    Känslokall kanske jag ska lägga till också. Jag själv kan ju inte ha sex utan att blanda in känslor, så en som bara nuppa och springer vidare till nästa känns kall.
  • Lördagkväll

inte är du äcklig heller.. Och om du skulle va det, vad skulle då jag va?? Superduperäcklig?? nej det tror jag icke..

• jådåsåatt
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 10:42:56 följande:
    Men snälla du
    Ja då är jag lösaktig och stolt över att vara det. Kan ju inte komma till en annan slutsats utifrån ditt resonemang.
    Trodde dock mer om dig.
    Jag tänker sällan på hur mångaa jaag legat med, det är knappast en stor del av mitt liv i det stora hela.

Men när jag läser sånna här trådar blir jag otroligt stolt över mina sexuella erfarenheter, de har tydligen gjort mig till en liberal och öppen människa utan ett behov av att dömma ut andra. Det är mer än vad Här och nu lyckats med under sin livstid:)
  • Pissetuss
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:12:17 följande:
    Jag har legat med runt 100 och jag tycker helt klart att min pojkvän är bäst. Har man känslor för någon blir ju sexet annorlunda och man glömmer rätt snabbt hur de andra var i sängen.
    Trots att jag har rätt mycket erfarenhet har jag aldrig känt att någon pojkvän inte räckt till eller bara varit en i mängden.
    Det var en gång en  kille som sa till mig att man inte nödvändigtvis var oerfaren för att man hade haft få sexpartners heller, likaledes behövde man inte vara så värst erfaren för att ha varit med många heller. Man kunde ägna sig åt rätt avancerade saker med den man varit tillsammans med i 30 år och ha vaniljsex med ONS-ragget.

Men det där om att man glömmer hur de andra var i sängen, stämmer det verkligen? Jag håller i alla fall inte med. Klart att har man haft många så blir det väl som med folk i gemen, de flesta är som folk är mest. Men NÅGON måste ju skilja sig från mängden i alla fall. *s* På gott och ont!

Så du känner inte att någon bara var en i mängden? Det gläder mig att höra, kan inte förklara varför. Kanske för att ens ego inte mår bra av att vara "en i mängden". Man vill ju vara speciell! Jaja.
  • Plutteli
    Anonym (=)) skrev 2011-06-07 10:29:52 följande:
    Ni som haft sex med många, ställer ni några krav på sexpartnern, t.ex måste han se bra ut? För jag har väldigt sällan träffat potentiiella liggare. Det finns många killar på krogen, i vänskapskretsar osv, men man får ju sålla ut lite. Inte ta första bästa för att få sig ett ligg. (?!)
    Klart man ställer krav! Det har dock inte varit ett hinder alls för att få till det.
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2011-06-07 10:43:37 följande:
    Känslokall kanske jag ska lägga till också. Jag själv kan ju inte ha sex utan att blanda in känslor, så en som bara nuppa och springer vidare till nästa känns kall.
    Säg det till min pojkvän:) Hans stora problem med mig är att jag är så mycket av en känslomänniska.

Jag har aldrig legat med någon jag inte tyckt om som person. Inte en enda av de runt hundra var bara en kropp för mig, det var en person jag trivdes med även om jag inte hade djupare känslor.
  • Tonx
    Anonym (<3) skrev 2011-06-07 10:42:35 följande:
    Jag tror nog man kan träffa många underbara människor utan sexet ;)
    Majoriteten har nog träffat "sexet" på fyllan och det har nog bara varit över en natt..hur mycket såg man av den underbara människan då? 

(de flesta är vackra och underbara när man druckit höhö..men jag avstår ändå ;) 
    Jag har haft ett enda ONS, och det var så obehagligt att jag inte ens fullföljde samlaget utan sa helt enkelt att det kändes inte okej, jag hånglar gärna med främlingar, men vill inte ligga med dem.

Alla jag har haft sex med känner jag, och jag är faktiskt vän med alla utom två av mina ex. Jag blev av med oskulden med min barndomsbästis, och jag har legat eller hånglat med de flesta av mina killkompisar.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?