jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:50:17 följande:
Jag har faktiskt aldrig haft ett ONS:) Tro det eller ej.
Glömmer och glömmer, jag vet ju om det var bra och vad vi gjorde men jag tänker inte på det. och jag jämför aldrig min pojkvän med någon annan. Jag vill ju bara vara med honom och känslorna för honom gör sexet annorlunda.
Jag tycker sällan att människor jag möter är en i mängden, alla har något som gör dem minnesväärda. Jag har som sagt aldrig legat med någon jag bara sätt som en kropp att ha sex med, det har varit trevliga killar och tjejer som jag ju kännt något för eftersom jag legat med dem. att det inte varit kärlek betyder inte att de var oviktiga.
Har du inte? Det trodde jag att nästan alla hade haft utom jag. *rodnar* Men nu efter att ha läst lite i denna tråd så visar det sig att det är en vanföreställning jag har, det finns ett par stycken till som inte har haft det. Hehe, och så finns det sådana som troligen är bittra över att de kommer dö nyfikna...du vet nog vad jag tänker på!
Jomen det har du rätt i, känslorna gör saker och ting annorlunda. Och visst är det så, alla människor har något som är minnesvärt, och det är just därför man blir så besviken när man inte blir sedd för den man är. Du verkar vara en fin människa, tycker jag. Till skillnad mot många jag mött i verkliga livet (inte nödvändigtvis på det sexuella planet).