Pissetuss skrev 2011-06-07 10:46:28 följande:
Det var en gång en kille som sa till mig att man inte nödvändigtvis var oerfaren för att man hade haft få sexpartners heller, likaledes behövde man inte vara så värst erfaren för att ha varit med många heller. Man kunde ägna sig åt rätt avancerade saker med den man varit tillsammans med i 30 år och ha vaniljsex med ONS-ragget.
Men det där om att man glömmer hur de andra var i sängen, stämmer det verkligen? Jag håller i alla fall inte med. Klart att har man haft många så blir det väl som med folk i gemen, de flesta är som folk är mest. Men NÅGON måste ju skilja sig från mängden i alla fall. *s* På gott och ont!
Så du känner inte att någon bara var en i mängden? Det gläder mig att höra, kan inte förklara varför. Kanske för att ens ego inte mår bra av att vara "en i mängden". Man vill ju vara speciell!

Jaja.
Jag har faktiskt aldrig haft ett ONS:) Tro det eller ej.
Glömmer och glömmer, jag vet ju om det var bra och vad vi gjorde men jag tänker inte på det. och jag jämför aldrig min pojkvän med någon annan. Jag vill ju bara vara med honom och känslorna för honom gör sexet annorlunda.
Jag tycker sällan att människor jag möter är en i mängden, alla har något som gör dem minnesväärda. Jag har som sagt aldrig legat med någon jag bara sätt som en kropp att ha sex med, det har varit trevliga killar och tjejer som jag ju kännt något för eftersom jag legat med dem. att det inte varit kärlek betyder inte att de var oviktiga.