• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym
    JA, du är äcklig oavsett om du är en kvinna eller man.....
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 13:55:05 följande:
    Ja om de inte duschar efteråt Cool
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.
  • jådåsåatt
    Badabing skrev 2011-06-07 13:52:26 följande:
    Kanske inte äcklad men jag hade blivit orolig. Om det funnits 35 st innan mig så varför skulle det inte finnas 35 till efter mig. Jag är 33 och har haft sex med ynka 4 st. Hur skulle man se på det?
    Så då ska alla som träffar dig vara oroliga, eftersom det funnits 4 innan dem borde det ju komma 4 till efter? Eller?
  • modesto
    Fiyali skrev 2011-06-07 13:48:33 följande:
    Fast samtliga sjukdomar kan du få av din första partner. Det krävs inte 34 partners för det. Det räcker med en oansvarig person.
    det är sant, man kan få en sjukdom bara av en partner, som kan vara en ansvarig person, som kanske hade bara en partner förut i sin tur. jag tycker att det är en hälsofråga, inte en moralisk fråga. Ju fler parners desto större risken. man behöver inte har symptom själv för att smitta, man kan få något via oral och anal sex.
    själv tycker jag är onödigt att ligga med massor, det måste verkligen vara något speciellt med den personen jag ska ligga med, annars är det inte värt att riskera min hälsa och liv.
  • Badabing
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 13:57:14 följande:
    Så då ska alla som träffar dig vara oroliga, eftersom det funnits 4 innan dem borde det ju komma 4 till efter? Eller?
    Ha! 4 st betyder ju knappast att man kniullar runt och sätter på allt som rör sig. Men 34 stycken kanske mer tyder på att man gillar att knulla runt. ?
  • jådåsåatt
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:56:39 följande:
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.
    Vad tragiskt det verkar att värdera sig själv och andra utifrån hur många de legat med. Verkar inte sunt alls.
  • ius lexis

Vare sig du är en man eller kvinna så tycker jag INTE att du är äcklig alls!! Så länge du själv njuter:)
    Låter som det är de som har taskig självkänsla och känner sig hotade.

Personligen så vill jag inte ha en man utan erfarenhet! Därmed inte sagt att det är antalet som räknas utan hur han tagit till sig erfarenhet:)
    Jag resonerar exakt lika med tjejer, men har inte provat dem;)

• Ulf Harrys Farsa

TS en som säger så är bara bitter och avundsjuk för att du haft så mycket mer sex än vad dena nånsin kommer att ha.
    När jag var 28 var jag säkerligen i samma liga eller värre, förträngt en del från den tiden :)

• Anonym (Jag)
    Badabing skrev 2011-06-07 13:58:20 följande:
    Ha! 4 st betyder ju knappast att man kniullar runt och sätter på allt som rör sig. Men 34 stycken kanske mer tyder på att man gillar att knulla runt. ?
    Varför skulle det vara skillnad? Kan tänka mig att vissa tycker att du knullat runt om du legat med 4 stycken.
  • jådåsåatt
    Badabing skrev 2011-06-07 13:58:20 följande:
    Skulle 35 visa att man sätter på allt som rör sig. Då ska man fan leva bra isolerat om man bara träffat 35 personer på 28 år.

Gillar att knulla runt? Snarare att man har sex med någon man är attraherad av när man är singel. Varför skulle det betyda att man kommer ligga med 35 till?

Det finns de som tycker att 4 är 3 för mycket och att du är slampig och gillar att knulla runt. Vart går gränsen för dig?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?