• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Badabing

Man ska inte fråga och man ska inte veta.
    Blir fasen sur bara jag tänker på att min tjej varit med andra och varit i kär i dem och haft sex. Då behöver jag än mindre veta hur många det är.

• Fidelis ad urnam
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 13:58:25 följande:
    Vad tragiskt det verkar att värdera sig själv och andra utifrån hur många de legat med. Verkar inte sunt alls.
    Ingenting den medlemmen skriver är sunt.
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:56:39 följande:
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.
    Och vad spelar det för roll? Mitt ex hade varit med 50+ och hon var en gudinna i sängen. Är hellre med en tjej med erfarenhet än tvärtom.
  • jådåsåatt
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 14:01:16 följande:
    Ingenting den medlemmen skriver är sunt.
    Jag vet, har inte kunnat ungå det aliaset i andra trådar.
  • Dreams Never Ends
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 13:58:25 följande:
    Vad tragiskt det verkar att värdera sig själv och andra utifrån hur många de legat med. Verkar inte sunt alls.
    Jag värderar inte andra efter det, men däremot mig själv. Det är inte min uppgift att döma andra men jag blir ledsen och skulle aldrig vilja vara tsm med en som legat med så många. För mig sitter värdigheten inte i underlivet, utan att kunna respektera sin kropp. Jag skulle aldrig känna mig speciell om min man varit med många innan mig.

Jag önskar att andra värderade sitt underliv mer än att ge bort det till 34 pers....
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-06-07 13:55:46 följande:
    JA, du är äcklig oavsett om du är en kvinna eller man.....
    Hehe, kul att du markerade din skrift med fet stil. Som om man skulle ta dig mer seriöst då liksom Cool
  • I Blackrose I
    Badabing skrev 2011-06-07 14:01:00 följande:
    Man ska inte fråga och man ska inte veta.
    Blir fasen sur bara jag tänker på att min tjej varit med andra och varit i kär i dem och haft sex. Då behöver jag än mindre veta hur många det är.
    mindervärdeskomplex? Prestationsångest?
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • ius lexis
    Badabing skrev 2011-06-07 13:52:26 följande:
    Kanske inte äcklad men jag hade blivit orolig. Om det funnits 35 st innan mig så varför skulle det inte finnas 35 till efter mig. Jag är 33 och har haft sex med ynka 4 st. Hur skulle man se på det?
    Tja, den man jag är med nu är väldigt erfaren, men han känns lixom "klar". Han är redan bekräftad som man.
    Har varit med män med mindre erfarenhet och de är betydligt mer flörtiga och benägna att söka bekräftelser.
    Tror inte alls att man är mer benägen att vara otrogen eller skilja sig för att man har erfarenhet. Jag är övertygad om motsattsen.
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 14:02:04 följande:
    Och vad spelar det för roll? Mitt ex hade varit med 50+ och hon var en gudinna i sängen. Är hellre med en tjej med erfarenhet än tvärtom.
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
  • Anonym

Äcklad hade jag inte blivit, men förvånad. Det är inte en normal siffra för en 28åring. Eller ens en 50åring. Inte i min umgängeskrets iallafall. Men jag hade varken dömt dig eller tyckt att du var äcklig. Du är samma person ändå.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?