• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • jådåsåatt
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:02:56 följande:
    Jag värderar inte andra efter det, men däremot mig själv. Det är inte min uppgift att döma andra men jag blir ledsen och skulle aldrig vilja vara tsm med en som legat med så många. För mig sitter värdigheten inte i underlivet, utan att kunna respektera sin kropp. Jag skulle aldrig känna mig speciell om min man varit med många innan mig.

Jag önskar att andra värderade sitt underliv mer än att ge bort det till 34 pers....
    Jag har legat med runt 100 och jag har mitt underliv kvar.
    Gud vad drygt om du tror att du måste ge bort ditt underliv varje gång du har sex, då förstår jag att du håller dig till en. Men du ska veta att man kan ha underlivet kvar fast man har sex, jag skulle nästan vilja påstå att det är det vanligaste.

Gällande att du måste ha en oskuld för att känna dig speciell så finns det folk man kan prata med för att jobba på sin självkänsla.
  • Dreams Never Ends
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 14:01:16 följande:
    Ingenting den medlemmen skriver är sunt.
    Jag kanske inte tycker att det DU tycker är sunt.
  • Badabing
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 14:02:18 följande:
    Jag vet, har inte kunnat ungå det aliaset i andra trådar.
    Vem?
  • Rakad Apa
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-07 14:00:20 följande:
    TS en som säger så är bara bitter och avundsjuk för att du haft så mycket mer sex än vad dena nånsin kommer att ha.
    När jag var 28 var jag säkerligen i samma liga eller värre, förträngt en del från den tiden :)
    Hon som kallade mig äcklig är ju ganska pryd så det stämmer kanske
  • PeeGee
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:56:39 följande:
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Koprolali
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coprolalia (Om du har tillräcklig Engelsk läsförståelse så är den Engelska artikeln mer utförlig.)

Jag tänkte att det kunde intressera dig att precis som med de flesta OCD-symptom och Tourettesartade tillstånd så finns hjälp att få. 

Du behöver inte ha det så här.   

• jådåsåatt
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:03:55 följande:
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
    Det finns alltså ett motsatsförhållande mellan sexuell njutning och äkta kärlek.

Du livar upp min dag:)
  • I Blackrose I
    Jag värderar inte andra efter det, men däremot mig själv. Det är inte min uppgift att döma andra men jag blir ledsen och skulle aldrig vilja vara tsm med en som legat med så många. För mig sitter värdigheten inte i underlivet, utan att kunna respektera sin kropp. Jag skulle aldrig känna mig speciell om min man varit med många innan mig.

Jag önskar att andra värderade sitt underliv mer än att ge bort det till 34 pers....
    Så mycket skitsnack om jag får säga vad jag tycker.

Min man är speciell för mig även fast jag har haft många innan honom. Jag älskar honom över allt annat här på jorden. Han är mitt allt och jag är bredd att ge allt för honom men nej, det är inte sexet med honom som är det viktigaste i vårt förhållande utan en himla massa annat. Med det sagt så menar jag inte att sexet inte är viktig utan bara inte det viktigaste. Det är så många andra egenskaper hos honom som jag avgudar och som har hållit mig kvar hos honom senaste 10åren.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • HonSomVet
    Badabing skrev 2011-06-07 13:58:20 följande:
    Ha! 4 st betyder ju knappast att man kniullar runt och sätter på allt som rör sig. Men 34 stycken kanske mer tyder på att man gillar att knulla runt. ?
    Så om en 29 har haft sex med 34 personer och har varit sexuellt aktiv i säg 14 år. 2,5 personer i snitt per år alltså. Är det att "knulla runt"? Att ha sex typ en gång i halvåret (om vi nu skulle anta att alla var en-gångs-ligg).
  • Anonym

öhh, ge bort sitt underliv???
    Har man inte lite låg självkänsla om man resonerar att man ger bort något för att man njuter av en man? Typ, ser sig själv som offer och inte en ägare till sin egna sexualitet.
    Min sexualitet är bara min, har jag sex med en kille så njuter vi, mitt underliv är mitt att njuta av och jag njuter av män;)

• Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:03:55 följande:
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
    ...och en del skriver en massa nonsens om sånt de inte har nån aning om *pekar på dig* Cool
Svar på tråden Är jag "äcklig"?