Namaste72 skrev 2011-09-27 09:50:48 följande:
Både BFA och FFIA mailar ut månadsbrev till väntande. Men det står så klart inte så mycket, i BFA's står det hur många akter som är i landet och hur många som fått bb och rb. På FFIA's står det hur många som startas upp osv. Sen lite allmän info om läget.
FFIA och BFA har ju färre länder än AC att hålla reda på, kanske beror det på det?
PS: Fast när man väntar barn vill man ju ha mail varje dag helst.... DS
Oj, det lät lyxigt! Månadsbrev vore toppen, även om det bara står att läget är oförändrat...
fabbemam skrev 2011-09-27 11:00:22 följande:
Hej
Min väntan var ju otroligt kort i gämförelse med många andra eter som vi valde att adoptera ett barn med SN men även jag tyckte att det var alldeles för lite info på hemsidan.
Kanske är det så att inte AC kommer att förstå att de bör lägga ut mer info uppdateringar på webben även om de bara skriver att läget är oförändrat eller att de har kontakt med landet och gör allt de kan men att ännu har inga BB kommit på en tid. Jag tror att många tänker att de blir sura om man ringer men kanske är det inte fören MÅNGA börjar RINGA OFTA som de förstår att webben underlättar arbetsbördan även för dem....
Frågan är bara vad de räknar som många och ofta... jag misstänker att vi är några stycken som ringer ang SA men de uppdaterar ju ändå inget

. *bitter*