• Qermit

Nej, nu räcker det.

Förmodligen finns det många fler än mig som är evinnerligt trötta på bb-väntan. Och jag vet att det startats trådar i detta ämne förut men jag kände att det nog behövs en till... Så välkomna hit, alla ni som liksom jag snart funderar på att gräva ner er någonstans och (nästan) ge upp det här med barn. Eller iallafall håller på att bli lite galna på kuppen. Här kan vi stötta varandra eller bara ösa ur oss all frustration.

• Svar på tråden Nej, nu räcker det.
  • Zabka

Nu känner jag att det är dags att gnälla igen Nu har vi väntat 11 månader på BB och det känns som att vi kommer att få vänta mycket längre... Kan det inte bara bli nästa vecka så alla myndigheter och barnhem öppnar upp igen efter julledigheten? Hur mår ni andra som väntar?

• Nahoj23
    Zabka skrev 2012-01-05 09:46:10 följande:
    Nu känner jag att det är dags att gnälla igen Nu har vi väntat 11 månader på BB och det känns som att vi kommer att få vänta mycket längre... Kan det inte bara bli nästa vecka så alla myndigheter och barnhem öppnar upp igen efter julledigheten? Hur mår ni andra som väntar?
    Vilket land väntar ni ifrån?
  • Zabka
    Nahoj23 skrev 2012-01-05 10:09:17 följande:
    Vilket land väntar ni ifrån?

Colombia
  • Qermit
    Det är VERKLIGEN dags för gnäll här också! Jag mår skit just nu. Hatar det här. Vi har passerat 19 månaders väntan med två dagar ... Eller kanske ska jag göra en sådan här smiley istället ... Jag försöker verkligen se det positivt, att all väntan gör tiden till bb kortare (hmm, hoppas ni förstår hur jag menar. Det lät lite konstigt) men det är bannemig inte lätt. Dessutom är jag lite rädd för att allt ska öppna nästa vecka igen. Jag är så rädd för att det ska ringas massa bb till alla andra utom oss. Usch, bitter och missunsam har minsann den här väntan gjort mig... Tror kanske att det bästa för mig vore att ta paus från allt vad FL heter så jag inte har koll på några andra väntandes .
  • Namaste72
    Hur mår ni andra som väntar?
    Skit.
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Qermit

Vi väntar från Sydafrika.

Namaste72 skrev 2012-01-05 11:21:06 följande:
    Skit.
    Kram! <3
  • LindiweSA

Kram till alla som väntar. Vi försöker trycka undan vår oro och våga tro att det ska bli en tvåa trots allt längre väntetider från Sydafrika, men det är inte lätt. :(

Svar på tråden Nej, nu räcker det.