Nånting skrev 2011-12-10 19:29:25 följande:
Jag hade nog lagt till en svordom i din sista mening om det varit jag. Det här året har verkligen varit segt för er del. *kram*m
<3 Ja, det har inte varit något toppenår gällande barnfronten iaf... Jag börjar fundera på om vi någonsin kommer att få ett sådant år. De har nog tappat bort oss nere i SA.
LindiweSA skrev 2011-12-10 19:52:30 följande:
Jag berättade precis för maken att det kommit ett bb från SA i torsdags.
"Jaha, vad skönt att det inte kan komma några fler nu så att vi får vila i några veckor" svarade han.
"Abba stänger inte förrän den 15, så vi får vänta en vecka till!"svarade jag.
Maken: "ÅH nej, vad jobbigt!!!"
Jag: "Fast det betyder ju att det finns en chans att de ringer oss nästa vecka också!"
Vi är trötta på att vänta nu, snart är det 13 månaders väntan, sist fick vi vänta nästan 14 månader, så vi har snart väntat lika länge. Så när jag tänker på hur jobbigt det är att vänta så här länge för oss, så får jag dåligt samvete, för det är ju så många som väntat längre än oss. Kram till er alla, hoppas att det ska komma bb nästa vecka till några som väntat länge på att få veta vem de väntar på.

Tror du att det finns möjlighet att de ringer även nästa vecka? Jag har för mig att AC sagt 9/12 som sista möjliga dag för bb i år?! Väntan är riktigt olidlig just nu. Vi har nu väntat 18 mån och 1 vecka

...