• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • lalasmama

Ingetvettigtnamn: du ville ha mönster till ett babynest.. Jag sökte på babynest på Google och hittade en blogg av Josefin., kolla det!!
    Enkelt och ganska bra bilder!

• gröna L
    Moniqe1979 skrev 2012-04-02 22:09:00 följande:
    Är det nån som har ett mönster (eller länk till) hur man syr ett par baby tossor? (mjuka skor i typ fleece med mudd)
    Vad lustigt, jag håller precis på att sy ett par såna! Har improviserat mönstret, men kan posta bilder på mönsterdelarna och resultatet sen när de är färdiga. Ganska enkelt att göra ett mönster egentligen, ett par babytossor ställer ju inte jättehöga krav på passform... 
  • Ampellilja

idag så köpte vi en ny vagn till min dotter (en sulky) så nu ska jag sätta mig och sy överdrag till den så den blir orginell :D kommer slänga ut lite bilder på den sen

• litenlur

Hej hej! Det här ser ut som en rolig och inspirerande tråd.

• Twizz

Här är babynestet jag sydde förra veckan, det blev ett likadant till svägerskans lilla kille som tittar ut snart med :)
    (har försökt vända bilden flera gånger men datorn verkar inte vara så medgörlig nu tyvärr :/) 
  • Fixarfia

Babynest är toppen! 
    Vår lille bebis sover i sitt mellan oss i sängen varje natt.
    Sååå mysigt, och praktiskt! 

Svar på tråden Syjunta för gravida!