• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Tjobabi

Hur gör man för att lägga upp bilder från en iPhone? Hittar inte någon funktion för det i FL-appen.

• Coyote
    Tjobabi skrev 2012-04-09 21:45:55 följande:
    Hur gör man för att lägga upp bilder från en iPhone? Hittar inte någon funktion för det i FL-appen.
    Tror inte det går, jag har provat både via Safari och mobilsajten, det fungerar inte för mig.
  • Edds
    Fixarfia skrev 2012-04-08 16:47:33 följande:
    Babynest är toppen! 
    Vår lille bebis sover i sitt mellan oss i sängen varje natt.
    Sååå mysigt, och praktiskt! 
    vad smart det var en bra ide ! jag skall sy ett... får bara se när det blir...
  • Twizz

Googlade runt lite och sprang på den här sidan.. alltså herregud visste ni att de var så dyrt att köpa ett babynest? helt sinnes! tur att man kan sy ;)

mitt nest kostade 160 kr :) liite skillnad. Tycker dessutom att alla nest jag sett i denna tråd är bra mycket finare än dessa på länken!

www.babynest.se/bestall/

• Angelica1991
    Twizz skrev 2012-04-10 01:27:25 följande:
    Googlade runt lite och sprang på den här sidan.. alltså herregud visste ni att de var så dyrt att köpa ett babynest? helt sinnes! tur att man kan sy ;)
    mitt nest kostade 160 kr :) liite skillnad. Tycker dessutom att alla nest jag sett i denna tråd är bra mycket finare än dessa på länken!

www.babynest.se/bestall/
    jisses, nej det hade jag inte en aning om, hade bara snappat upp att det var dyrt men det var ju dyrare än vad jag hade tänkt mig :P säger som dig tur man kan sy ett och jag har en i lila och tyget har jag haft i många år och det fick jag så för mig kostade det ingenting (a) hihihi
  • Twizz
    Angelica1991 skrev 2012-04-10 14:57:18 följande:
    jisses, nej det hade jag inte en aning om, hade bara snappat upp att det var dyrt men det var ju dyrare än vad jag hade tänkt mig :P säger som dig tur man kan sy ett och jag har en i lila och tyget har jag haft i många år och det fick jag så för mig kostade det ingenting (a) hihihi

Jag fick 10 m tyg och köpte bara vadd och madrass :)
  • Angelica1991
    Twizz skrev 2012-04-10 15:15:06 följande:
    Jag fick 10 m tyg och köpte bara vadd och madrass :)
    det är ju lysande :D 
Svar på tråden Syjunta för gravida!