• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • moruri

Hade en mjukishoodie jag bara använde hemma, så tänkte jag lika gärna kunde klippa upp den och fixa om.
    Detta blev resultatet :)

• Annoz87

Jättefina leopardkläder! 

Nu har jag gjort en dreglis och slagit i min första tryckknapp. Ser väldigt proffsigt ut. MEN! det går knappt att öppna den när man klickat igen den. Fick sitta och pilla med ett gem. Det är tryckknappar från stoff och stil. Har ni haft detta problem och hur gör man?? det här går ju inte om man har en hel gren full med tryckknappar och ska byta blöja.  Gråter

• katja1

Lite ont om bilder här i tråden så slänger in ett par...

Ett lapptäcke/kryptäcke jag sytt för ett tag sen, 135x135 cm.

Kofta i storlek 9-12 mån. Rosen är broderad i efterhand.

• Mlir

Vilken söt kofta katja. Fast rosen såg ju stickad ut :)

Själv håller jag på o virkar små prydnadsdjur att dekorera borden med på min dotters dop nästa helg. Lägger upp bild när jag börjar bli klar ;)

• katja1

Riktigt nöjd med rosen faktiskt. Mycket lättare att brodera i efterhand än att sticka med så många olika färger, blev snyggare också tycker jag :)

• Mini 82

Har inte skrivit på länge men nu är sonen här och har redan hunnit bli 4 veckor!! tiden går så fort:)

Har hunnit titta igenom tråden och är såå inspirerad av allt fint. Har äntligen tagit kort på allt jag sytt så här kommer måååååånga bilder:)  

Skötväska att sätta på vagnen, har även axelband som man kan sätta på

med massa praktiska fack, både på och i

Lägger fler bilder i ett nytt inlägg så det inte kraschar....
Svar på tråden Syjunta för gravida!