• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Coyote
    Hallonpajen skrev 2012-09-17 09:01:30 följande:
    mrln: Snyggt!! Och himla smart!

Marilyn: Nu har du förstås hittat, annars är en länk www.imperfecthomemaking.com/2012/01/tutorial-... - jag hade tänkt att sy enligt denna iaf! Vad använde du för tyg?
    Wow! Härlig tutorial, den ska jag sy efter! Har också tvillingar som sparkar av sig filtarna konstant...
  • Pluttfamilj

Gud vad duktiga ni är! Är ni vana att sy sedan innan? Väldigt sugen på att försöka men jag är totalnybörjare. :/

• Chinx
    Pluttfamilj skrev 2012-09-18 05:39:33 följande:
    Gud vad duktiga ni är! Är ni vana att sy sedan innan? Väldigt sugen på att försöka men jag är totalnybörjare. :/
    Jag är också total nybörjare, men det kliar verkligen i mina fingrar! 
    thebigreveal.blogg.se/ BF 17 januari 2013
  • Gimle

Pluttfamilj: Det är bara att sätta igång. Övning ger färdighet Säger jag som också är nybörjare...

• Marilyn

Jag är nybörjare på att sy och sticka och har svårt att göra saker som är på min nivå. Vill gärna kunna göra det allra svåraste på en gång. Ingen inlärningsperiod liksom. Och sen blir det för svårt eller blir fult och så tröttnar jag...

• Pluttfamilj

Marilyn - Precis så är jag med, det är därför jag tvekar på att köpa hem allt material och sen inte klara av det jag vill klara av! ;(

• Strumpemamma
    Pluttfamilj skrev 2012-09-18 09:02:26 följande:
    Marilyn - Precis så är jag med, det är därför jag tvekar på att köpa hem allt material och sen inte klara av det jag vill klara av! ;(